Ερωτήσεις που αφορούν στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #246 Απάντηση

    Ομάδα διαχείρισης Forum
    Κλειδοκράτορας
  • #328 Απάντηση

    Γιάννης

    έκανα υποβολή για τον εξοπλισμό , καταχωρήθηκε αλλά τώρα θέλω να το αλλάξω. Αλλα δεν μου δίνεται η δυνατότητα..

  • #330 Απάντηση

    Γυμνάσιο Σκουτάρεως

    Καλημέρα
    Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό και τους σωστούς κωδικούς αλλά δεν μπορούμε να εισέλθουμε στη σελίδα. Εμφανίζεται το μήνυμα:μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη sso Logout. Τι πρέπει να κάνουμε?

  • #374 Απάντηση

    Γυμνάσιο Σημάντρων

    Κι εγώ βάζω τους ίδιους κωδικούς που βάζω για το Myschool και μου βγάζει το μήνυμα:

    Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout

  • #498 Απάντηση

    Ευάγγελος Ζόπτσης

    Η είσοδος στο σύστημα απαιτεί του κωδικούς με τους οποίους τα σχολεία έχουν πρόσβαση στoν λογαριασμό ηλεκτrονικής αλληλογραφίας και ΟΧΙ στο myschool.

  • #786 Απάντηση

    Νίκος Δρακουλέλλης

    Γεια σας.

    Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».
    Σας στέλνω και σχετικό screenshot:
    https://www.wetransfer.com/downloads/452c2a7d200b2ffa591689cfcfa7caa620160323131807/c8a054a5faba14620ff4e1a641d3cb8620160323131807/554f90

    • #897 Απάντηση

      Νίκος Δρακουλέλλης

      Στα ερωτήματα που θέτουμε, θα μας απαντήσετε εδώ στο forum, στο mail που δηλώνουμε ή στο mail του σχολείου; Διότι ακόμη δεν έχουμε δει ή λάβει κάποια απάντηση.

      Ευχαριστώ.

    • #1706 Απάντηση

      Προσπαθήστε και πάλι προσπαθώντας να μη μείνει πολύ ώρα ανενεργή η σελίδα του ερωτηματολογίου πριν την αποθήκευση. Επίσης μπορείτε να δοκιμάσετε με κάποιο διαφορετικό ή νεότερης έκδοσης browser.

  • #856 Απάντηση

    Κοσμάς Μάρκος καθηγητής πληροφορικής – Γυμνάσιο Παλαιοχωρίου Χαλκιδικής

    Κατά την σύνδεση της σχολικής μονάδας δίντας τα επίσημα στοιχεία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου δεν επιτρέπεται η σύνδεση του σχολείου και βγαίνει το παρακάτω μήνυμα:
    Το σχολείο με email mail@gym-palaioch.chal.sch.gr δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ. SSO Logout

    Παρακαλώ όπως μας ενημερώσετε με e-mail για το τι πρέπει να γίνει ώστε να συνδεθούμε για να εισάγουμε τα στοιχεία και να κάνουμε αίτηση.
    Ευχαριστώ…

    • #1703 Απάντηση

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #913 Απάντηση

    Πάρις Καλόγιωργας

    Στις οδηγίες αναφέρεται :
    Το «Ερωτηματολόγιο» θα εκτυπωθεί από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό για την συμπλήρωση της εφαρμογής, θα παραδοθεί στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια θα επιστραφεί συμπληρωμένο στον υπεύθυνο καταχώρησης για την αποτύπωση των πληροφοριών στην εφαρμογή.
    Όταν επιχειρώ εκτύπωση εμφανίζεται το ερωτηματολόγιο πάνω στους καθηγητές και είναι δυσδιάκριτο.
    Έχεις καταφέρει κάποιος να το εκτυπώσει; Με ποιο φυλλομετρητή και πως;

    • #1568 Απάντηση

      Ελεύθερνα-Κατερίνα Μπάση

      Εγώ αναγκάστηκα να κάνω αντιγραφή και επικόλληση του ερωτηματολογίου σε ένα word

      • #1573 Απάντηση

        Για να εκτυπώσετε το ερωτηματολόγιο σας μπορείτε να επιλέξετε μόνο τη σελίδα του ερωτηματολόγιου και στη συνέχεια με δεξί κλικ και εκτύπωση ή αντιγραφή για να επικολλήσετε σε κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Βέβαια δεν έχετε τη δυνατότητα να δείτε τις επιλογές της λίστας στα πεδία «Χρησιμοποιεί ήδη ΤΠΕ» και «Επίπεδο γνώσης ΤΠΕ»

  • #973 Απάντηση

    Μπαζιγος Φίλιππος (2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου)

    Πρόβλημα με την είσοδο στην εφαρμογή . Άπειρες προσπάθειες (και καλά για να προλάβουμε την ημερομηνία) δεν μπορώ να μπω για να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο.
    Δηλώνω απώλεια password και μου απαντάει ότι δεν υπάρχει το ε-μαιλ του σχολείου…

    • #1572 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #1043 Απάντηση

    Γυμνάσιο Καλυθιών

    Απάντηση για τους κωδικούς πρόσβασης: Για να εισέλθουμε στο σύστημα απαιτείται το username και το password που έχουμε στο ΠΣΔ και όχι στο myschool.

  • #1251 Απάντηση

    Θέμης Χρονόπουλος

    Βάλτε μια εκτυπώσιμη μορφή του ερωτηματολογίου ώστε να μπορέσουν να την συμπληρώσουν χειρόγραφα οι εκπαιδευτικοί

  • #1253 Απάντηση

    1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Θεσσαλονίκης

    Στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας όλοι οι εκπαιδευτικοί είτε είναι αποσπασμένοι είτε είναι ωρομίσθιοι. Δεν υπάρχουν οργανικές. Οπότε καταχωρούμε τους εκπαιδευτικούς αποσπασμένους και ωρομίσθιους;

    • #1702 Απάντηση

      Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου με οργανική είτε αποσπασμένοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μπορούν να καταγράψουν τη χρήση των ΤΠΕ στη δική τους εκπαιδευτική διαδικασία και τις ανάγκες του σχολείου σε ΤΠΕ υποδομές στο οποίο υπηρετούν

  • #1297 Απάντηση

    Ιωάννης Διακάκης

    Δήλωσα 2 στοιχεία στην αίτηση και πάτησα υποβολή. Μετά μπήκα και δήλωσα ακόμα 2 υλικά πάτησα υποβολή και τα προηγούμενα χάθηκαν από την αίτηση. Τί γίνεται ακριβώς πρέπει να τα υποβάλλουμε όλα μαζί? Δεν μπορούμε να διορθώσουμε την αίτηση μας. Από ότι είδα αν δεν πατήσουμε υποβολή αυτά δεν αποθηκεύονται.

    • #1567 Απάντηση

      Η αίτηση που μπορείτε να υποβάλετε για εξοπλισμό είναι μία αλλά σε αυτή την αίτηση μπορείτε να καταχωρήσετε όλο τον εξοπλισμό που θέλετε να αιτηθείτε. Η αίτηση που λαμβάνεται σωστή είναι η τελευταία που καταχωρήσατε.

  • #1319 Απάντηση

    Μαργαρίτη Μαργαρίτα

    Το ερωτηματολόγιο αφορά στη χρήση μέσα στο σχολείο.
    Αν η χρήση είναι πολύ περιορισμένη σε σχέση με την επιμόρφωση που έχουν οι εκπαιδευτικοί και τη διάθεση που έχουν να την χρησιμοποιήσουν, λόγω του παλιού εξοπλισμού και του αργού Internet (δυσκολία στην πρόσβαση), που φαίνεται στο ερωτηματολόγιο αυτή η ανάγκη αναβάθμισης;
    Από την τελευταία ανοιχτή ερώτηση;;;

    • #1570 Απάντηση

      Η επιμόρφωση που έχουν παρακολουθήσει οι εκπαιδευτικοί αλλά και επιμόρφωση σε κάποιο αντικείμενο που επιθυμούν είναι πληροφορία που μπορεί να ενσωματωθεί στο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός. Επίσης στην τελευταία ανοιχτού τύπου ερώτηση έχετε τη δυνατότητα να αναφέρετε την έλλειψη επαρκούς εξοπλισμού ή δικτυακής υποδομής που θα μπορούσε να υποστηρίξει τη χρήση της τεχνολογίας που θέλετε να ενσωματώσετε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος στην αίτηση για νέο εξοπλισμό έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε εξοπλισμό που δεν υπάρχει ή δε σας καλύπτει στο σχολείο σας.

  • #1478 Απάντηση

    Γεωργία Αλεξούδα (Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)

    Γεια σας!
    Έχουμε πρόβλημα με την αποθήκευση του ερωτηματολογίου, όπως τέθηκε στις 23 Μαρτίου από τον κ.Δρακουλέλλη:
    «Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».»
    Τί μπορούμε να κάνουνε;

  • #1480 Απάντηση

    Γεωργία Αλεξούδα (Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)

    Γεια σας!
    Έχουμε πρόβλημα με την αποθήκευση του ερωτηματολογίου, όπως τέθηκε στις 23 Μαρτίου από τον κ.Δρακουλέλλη:
    «Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».»
    Τί μπορούμε να κάνουμε;

    • #1683 Απάντηση

      Προσπαθήστε με νεότερης έκδοσης ή διαφορετικό browser. Μήπως το πρόβλημα είναι to connection time out. Προσπαθήστε να μην αφήσετε ανενεργή αρκετή ώρα τη σελίδα πριν την αποθηκεύσετε.

  • #1629 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Προσπαθώ να σβήσω τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν οργανική στο σχολείο αλλά δεν τους σβήνει πατώντας το κουμπί διαγραφή
    βγάζει το παρακάτω μήνυμα
    SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1451 Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails (edulabs.tpesurvey, CONSTRAINT c_fk_tpesurvey_teacher_id FOREIGN KEY (teacher_id) REFERENCES teacher (id) ON UPDATE CASCADE)

    • #1694 Απάντηση

      Προσπαθείτε να τους σβήσετε αφού τους έχετε καταχωρήσει στην καρτέλα εκπαιδευτικοί; Μετά από δοκιμή που κάναμε διαπιστώσαμε ότι η διαγραφή λειτουργεί καλά.
      Δοκιμάστε ίσως και με διαφορετικό ή νεότερης έκδοσης browser.

      • #1699 Απάντηση

        Επίσης αυτό που παρατηρήσαμε είναι ότι πριν κάνετε κάποια ενέργεια π.χ. διαγραφή /εισαγωγή εκπαιδευτικού η σελίδα δεν πρέπει να έχει μείνει ανενεργή αρκετή ώρα διότι διαφορετικά μπορεί να προκύψει σφάλμα.

  • #1634 Απάντηση

    Κιλισμανή Μαριάνθη

    Αφού συμπληρώθηκε η αίτηση μας, μετά το πάτημα του πλήκτρου Υποβολή δεν εμφανίστηκε δυνατότητα εκτύπωσης, ούτε ενημέρωση αν προχώρησε η διαδικασία υποβολής.

    Πραγματικά είναι πρόβλημα να μην υπάρχει στην πλατφόρμα δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης. Παρακαλούμε ενημερώστε μας σε τι κατάσταση βρίσκεται η αίτηση μας και αν πρέπει να ξαναπεράσουμε τις ζητούμενες πληροφορίες

    • #1686 Απάντηση

      Την αίτηση τη βλέπετε όταν είστε στην εφαρμογή edulabs με το λογαριασμό του σχολείου; Αν ναι η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.

  • #1700 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Σε προηγούμενο ερώτημα συναδέλφου απαντάτε:

    Την αίτηση τη βλέπετε όταν είστε στην εφαρμογή edulabs με το λογαριασμό του σχολείου; Αν ναι η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.

    εμείς καταχωρίσαμε την αίτησή μας α/α αίτησης 2324 ημερομηνία υποβολής 05/04/2016 αλλά δεν την βλέπουμε όταν συνδεόμαστε στο edulabs με τον λογαριασμό της μονάδας, έχει καταχωρήθεί επιτυχώς;

  • #1717 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ ΣΤΟ EDULABS ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

  • #1720 Απάντηση

    Κιλισμανή Μαριάνθη

    Στο edulabs με τα στοιχεία του σχολείου βλέπω μόνο την αίτηση 1400 που υποβλήθηκε 2/4 από λάθος. Σήμερα έχω υποβάλει δύο φορές αιτήσεις ολοκληρωμένες οι οποίες ήταν αρκετά χρονοβόρες. Βλέπω ότι λαμβάνεται υπόψη η τελευταία αίτηση την οποία δεν βλέπω να έχει καταχωρηθεί.
    Τι πρέπει να κάνω;

  • #1996 Απάντηση

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ERROR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TIME OUT

  • #3197 Απάντηση

    Ελένη Αδαμοπούλου (Μουσικό Σχολείο Καβάλας)

    Καλημέρα,
    Θα πρέπει οπωσδήποτε να ενεργοποιήσετε την δυνατότητα για προσωρινή αποθήκευση της αίτησης πριν την οριστική υποβολή.
    Δούλευα πόση ώρα στην αίτηση και μια διακοπή στη σύνδεση ήταν αιτία για να χαθεί όλη η δουλειά που είχα κάνει!

  • #3199 Απάντηση

    Μαρίνα Μούρου

    Καλησπέρα σας, όταν πάω να καταχωρήσω χώρο χρειάζεται να καταχωρήσω κάποιο υπεύθυνο καθηγητή. Στις αίθουσες διδασκαλίες ποιον εννοείται υπεύθυνο, τον υπεύθυνο του τμήματος; και γιατί χρειάζεται αυτό;

    • #3206 Απάντηση

      Έλενα Μερκούρη

      Υπεύθυνος υπάρχει στο εργαστήριο πληροφορικής και στο εργαστήριο φυσικών επιστημών. Στην αίθουσα Τεχνολογίας θα καταχωρήσετε τον Τεχνολόγο και στη βιβλιοθήκη -εαν υπάρχει- τον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης εάν έχει οριστεί στο πρακτικό. Διαφορετικά όπως και στις υπόλοιπες αίθουσες διδασκαλίας καταχωρείτε ως υπεύθυνο τον διευθυντή του σχολείου.

Απαντήστε σε: Ερωτήσεις που αφορούν στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
Οι πληροφορίες σας: