-
ΣυγγραφέαςΔημοσιεύσεις
-
-
Γιάννηςέκανα υποβολή για τον εξοπλισμό , καταχωρήθηκε αλλά τώρα θέλω να το αλλάξω. Αλλα δεν μου δίνεται η δυνατότητα..
-
Γυμνάσιο ΣκουτάρεωςΚαλημέρα
Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό και τους σωστούς κωδικούς αλλά δεν μπορούμε να εισέλθουμε στη σελίδα. Εμφανίζεται το μήνυμα:μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη sso Logout. Τι πρέπει να κάνουμε? -
Γυμνάσιο ΣημάντρωνΚι εγώ βάζω τους ίδιους κωδικούς που βάζω για το Myschool και μου βγάζει το μήνυμα:
Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout
-
Ευάγγελος ΖόπτσηςΗ είσοδος στο σύστημα απαιτεί του κωδικούς με τους οποίους τα σχολεία έχουν πρόσβαση στoν λογαριασμό ηλεκτrονικής αλληλογραφίας και ΟΧΙ στο myschool.
-
Νίκος ΔρακουλέλληςΓεια σας.
Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».
Σας στέλνω και σχετικό screenshot:
https://www.wetransfer.com/downloads/452c2a7d200b2ffa591689cfcfa7caa620160323131807/c8a054a5faba14620ff4e1a641d3cb8620160323131807/554f90-
Νίκος ΔρακουλέλληςΣτα ερωτήματα που θέτουμε, θα μας απαντήσετε εδώ στο forum, στο mail που δηλώνουμε ή στο mail του σχολείου; Διότι ακόμη δεν έχουμε δει ή λάβει κάποια απάντηση.
Ευχαριστώ.
-
Προσπαθήστε και πάλι προσπαθώντας να μη μείνει πολύ ώρα ανενεργή η σελίδα του ερωτηματολογίου πριν την αποθήκευση. Επίσης μπορείτε να δοκιμάσετε με κάποιο διαφορετικό ή νεότερης έκδοσης browser.
-
-
Κοσμάς Μάρκος καθηγητής πληροφορικής – Γυμνάσιο Παλαιοχωρίου ΧαλκιδικήςΚατά την σύνδεση της σχολικής μονάδας δίντας τα επίσημα στοιχεία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου δεν επιτρέπεται η σύνδεση του σχολείου και βγαίνει το παρακάτω μήνυμα:
Το σχολείο με email mail@gym-palaioch.chal.sch.gr δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ. SSO LogoutΠαρακαλώ όπως μας ενημερώσετε με e-mail για το τι πρέπει να γίνει ώστε να συνδεθούμε για να εισάγουμε τα στοιχεία και να κάνουμε αίτηση.
Ευχαριστώ…-
Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password
-
-
Πάρις ΚαλόγιωργαςΣτις οδηγίες αναφέρεται :
Το «Ερωτηματολόγιο» θα εκτυπωθεί από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό για την συμπλήρωση της εφαρμογής, θα παραδοθεί στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια θα επιστραφεί συμπληρωμένο στον υπεύθυνο καταχώρησης για την αποτύπωση των πληροφοριών στην εφαρμογή.
Όταν επιχειρώ εκτύπωση εμφανίζεται το ερωτηματολόγιο πάνω στους καθηγητές και είναι δυσδιάκριτο.
Έχεις καταφέρει κάποιος να το εκτυπώσει; Με ποιο φυλλομετρητή και πως;-
Ελεύθερνα-Κατερίνα ΜπάσηΕγώ αναγκάστηκα να κάνω αντιγραφή και επικόλληση του ερωτηματολογίου σε ένα word
-
Για να εκτυπώσετε το ερωτηματολόγιο σας μπορείτε να επιλέξετε μόνο τη σελίδα του ερωτηματολόγιου και στη συνέχεια με δεξί κλικ και εκτύπωση ή αντιγραφή για να επικολλήσετε σε κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Βέβαια δεν έχετε τη δυνατότητα να δείτε τις επιλογές της λίστας στα πεδία «Χρησιμοποιεί ήδη ΤΠΕ» και «Επίπεδο γνώσης ΤΠΕ»
-
-
-
Μπαζιγος Φίλιππος (2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου)Πρόβλημα με την είσοδο στην εφαρμογή . Άπειρες προσπάθειες (και καλά για να προλάβουμε την ημερομηνία) δεν μπορώ να μπω για να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο.
Δηλώνω απώλεια password και μου απαντάει ότι δεν υπάρχει το ε-μαιλ του σχολείου…-
Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password
-
-
Γυμνάσιο ΚαλυθιώνΑπάντηση για τους κωδικούς πρόσβασης: Για να εισέλθουμε στο σύστημα απαιτείται το username και το password που έχουμε στο ΠΣΔ και όχι στο myschool.
-
Θέμης ΧρονόπουλοςΒάλτε μια εκτυπώσιμη μορφή του ερωτηματολογίου ώστε να μπορέσουν να την συμπληρώσουν χειρόγραφα οι εκπαιδευτικοί
-
1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας ΘεσσαλονίκηςΣτα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας όλοι οι εκπαιδευτικοί είτε είναι αποσπασμένοι είτε είναι ωρομίσθιοι. Δεν υπάρχουν οργανικές. Οπότε καταχωρούμε τους εκπαιδευτικούς αποσπασμένους και ωρομίσθιους;
-
Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου με οργανική είτε αποσπασμένοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μπορούν να καταγράψουν τη χρήση των ΤΠΕ στη δική τους εκπαιδευτική διαδικασία και τις ανάγκες του σχολείου σε ΤΠΕ υποδομές στο οποίο υπηρετούν
-
-
Ιωάννης ΔιακάκηςΔήλωσα 2 στοιχεία στην αίτηση και πάτησα υποβολή. Μετά μπήκα και δήλωσα ακόμα 2 υλικά πάτησα υποβολή και τα προηγούμενα χάθηκαν από την αίτηση. Τί γίνεται ακριβώς πρέπει να τα υποβάλλουμε όλα μαζί? Δεν μπορούμε να διορθώσουμε την αίτηση μας. Από ότι είδα αν δεν πατήσουμε υποβολή αυτά δεν αποθηκεύονται.
-
Η αίτηση που μπορείτε να υποβάλετε για εξοπλισμό είναι μία αλλά σε αυτή την αίτηση μπορείτε να καταχωρήσετε όλο τον εξοπλισμό που θέλετε να αιτηθείτε. Η αίτηση που λαμβάνεται σωστή είναι η τελευταία που καταχωρήσατε.
-
-
Μαργαρίτη ΜαργαρίταΤο ερωτηματολόγιο αφορά στη χρήση μέσα στο σχολείο.
Αν η χρήση είναι πολύ περιορισμένη σε σχέση με την επιμόρφωση που έχουν οι εκπαιδευτικοί και τη διάθεση που έχουν να την χρησιμοποιήσουν, λόγω του παλιού εξοπλισμού και του αργού Internet (δυσκολία στην πρόσβαση), που φαίνεται στο ερωτηματολόγιο αυτή η ανάγκη αναβάθμισης;
Από την τελευταία ανοιχτή ερώτηση;;;-
Η επιμόρφωση που έχουν παρακολουθήσει οι εκπαιδευτικοί αλλά και επιμόρφωση σε κάποιο αντικείμενο που επιθυμούν είναι πληροφορία που μπορεί να ενσωματωθεί στο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός. Επίσης στην τελευταία ανοιχτού τύπου ερώτηση έχετε τη δυνατότητα να αναφέρετε την έλλειψη επαρκούς εξοπλισμού ή δικτυακής υποδομής που θα μπορούσε να υποστηρίξει τη χρήση της τεχνολογίας που θέλετε να ενσωματώσετε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος στην αίτηση για νέο εξοπλισμό έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε εξοπλισμό που δεν υπάρχει ή δε σας καλύπτει στο σχολείο σας.
-
-
Γεωργία Αλεξούδα (Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)Γεια σας!
Έχουμε πρόβλημα με την αποθήκευση του ερωτηματολογίου, όπως τέθηκε στις 23 Μαρτίου από τον κ.Δρακουλέλλη:
«Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».»
Τί μπορούμε να κάνουνε;-
Μπορείτε να δοκιμάσετε με διαφορετικό ή νεότερης έκδοσης browser.
-
-
Γεωργία Αλεξούδα (Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)Γεια σας!
Έχουμε πρόβλημα με την αποθήκευση του ερωτηματολογίου, όπως τέθηκε στις 23 Μαρτίου από τον κ.Δρακουλέλλη:
«Μετά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, όταν επιλέγω «Αποθήκευση», εμφανίζεται το μήνυμα: «Προέκυψε κάποιο σφάλμα».»
Τί μπορούμε να κάνουμε;-
Προσπαθήστε με νεότερης έκδοσης ή διαφορετικό browser. Μήπως το πρόβλημα είναι to connection time out. Προσπαθήστε να μην αφήσετε ανενεργή αρκετή ώρα τη σελίδα πριν την αποθηκεύσετε.
-
-
Βασιλική ΣέρβουΠροσπαθώ να σβήσω τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν οργανική στο σχολείο αλλά δεν τους σβήνει πατώντας το κουμπί διαγραφή
βγάζει το παρακάτω μήνυμα
SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1451 Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails (edulabs
.tpesurvey
, CONSTRAINTc_fk_tpesurvey_teacher_id
FOREIGN KEY (teacher_id
) REFERENCESteacher
(id
) ON UPDATE CASCADE)-
Προσπαθείτε να τους σβήσετε αφού τους έχετε καταχωρήσει στην καρτέλα εκπαιδευτικοί; Μετά από δοκιμή που κάναμε διαπιστώσαμε ότι η διαγραφή λειτουργεί καλά.
Δοκιμάστε ίσως και με διαφορετικό ή νεότερης έκδοσης browser.-
Επίσης αυτό που παρατηρήσαμε είναι ότι πριν κάνετε κάποια ενέργεια π.χ. διαγραφή /εισαγωγή εκπαιδευτικού η σελίδα δεν πρέπει να έχει μείνει ανενεργή αρκετή ώρα διότι διαφορετικά μπορεί να προκύψει σφάλμα.
-
-
-
Κιλισμανή ΜαριάνθηΑφού συμπληρώθηκε η αίτηση μας, μετά το πάτημα του πλήκτρου Υποβολή δεν εμφανίστηκε δυνατότητα εκτύπωσης, ούτε ενημέρωση αν προχώρησε η διαδικασία υποβολής.
Πραγματικά είναι πρόβλημα να μην υπάρχει στην πλατφόρμα δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης. Παρακαλούμε ενημερώστε μας σε τι κατάσταση βρίσκεται η αίτηση μας και αν πρέπει να ξαναπεράσουμε τις ζητούμενες πληροφορίες
-
Την αίτηση τη βλέπετε όταν είστε στην εφαρμογή edulabs με το λογαριασμό του σχολείου; Αν ναι η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.
-
-
Βασιλική ΣέρβουΣε προηγούμενο ερώτημα συναδέλφου απαντάτε:
Την αίτηση τη βλέπετε όταν είστε στην εφαρμογή edulabs με το λογαριασμό του σχολείου; Αν ναι η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.
εμείς καταχωρίσαμε την αίτησή μας α/α αίτησης 2324 ημερομηνία υποβολής 05/04/2016 αλλά δεν την βλέπουμε όταν συνδεόμαστε στο edulabs με τον λογαριασμό της μονάδας, έχει καταχωρήθεί επιτυχώς;
-
Βασιλική ΣέρβουΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ ΣΤΟ EDULABS ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
-
Κιλισμανή ΜαριάνθηΣτο edulabs με τα στοιχεία του σχολείου βλέπω μόνο την αίτηση 1400 που υποβλήθηκε 2/4 από λάθος. Σήμερα έχω υποβάλει δύο φορές αιτήσεις ολοκληρωμένες οι οποίες ήταν αρκετά χρονοβόρες. Βλέπω ότι λαμβάνεται υπόψη η τελευταία αίτηση την οποία δεν βλέπω να έχει καταχωρηθεί.
Τι πρέπει να κάνω; -
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ERROR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TIME OUT
-
Ελένη Αδαμοπούλου (Μουσικό Σχολείο Καβάλας)Καλημέρα,
Θα πρέπει οπωσδήποτε να ενεργοποιήσετε την δυνατότητα για προσωρινή αποθήκευση της αίτησης πριν την οριστική υποβολή.
Δούλευα πόση ώρα στην αίτηση και μια διακοπή στη σύνδεση ήταν αιτία για να χαθεί όλη η δουλειά που είχα κάνει! -
Μαρίνα ΜούρουΚαλησπέρα σας, όταν πάω να καταχωρήσω χώρο χρειάζεται να καταχωρήσω κάποιο υπεύθυνο καθηγητή. Στις αίθουσες διδασκαλίες ποιον εννοείται υπεύθυνο, τον υπεύθυνο του τμήματος; και γιατί χρειάζεται αυτό;
-
Έλενα ΜερκούρηΥπεύθυνος υπάρχει στο εργαστήριο πληροφορικής και στο εργαστήριο φυσικών επιστημών. Στην αίθουσα Τεχνολογίας θα καταχωρήσετε τον Τεχνολόγο και στη βιβλιοθήκη -εαν υπάρχει- τον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης εάν έχει οριστεί στο πρακτικό. Διαφορετικά όπως και στις υπόλοιπες αίθουσες διδασκαλίας καταχωρείτε ως υπεύθυνο τον διευθυντή του σχολείου.
-
-
ΣυγγραφέαςΔημοσιεύσεις