Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #224 Απάντηση

    EduLabs Forum
    Μέλος
  • #338 Απάντηση

    Νικόλαος Γιαννακός

    Καλή σας ημέρα.
    Προσπαθώντας να εκτυπώσω το προς συμπλήρωση ερωτηματολόγιο του εκπαιδευτικού κάποιο πρόβλημα υπάρχει και εκτυπώνει τα πεδία το ένα πάνω στο άλλο με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η χρήση του.
    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

    • #1205 Απάντηση

      Παρακαλούμε πολύ, προσπαθήστε ξανά. Αν υφίσταται το εν λόγω πρόβλημα, επικοινωνήστε εκ νέου αναγράφοντας την ονομασία του σχολείου και τον κωδικό σχολείου από το υπουργείο, ώστε να διερευνηθεί το θέμα από την ομάδα υλοποίησης της σελίδας.

  • #402 Απάντηση

    Ευαγγελία Κεχαγιά

    Στην πλατφόρμα που εμφανίζεται, στο κελί «Χώρος» δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογών, ως συνέπεια αυτού δεν μπορώ να υποβάλω τη φόρμα.

    • #1206 Απάντηση

      Παρακαλούμε πολύ, προσπαθήστε ξανά. Αν υφίσταται το εν λόγω πρόβλημα, επικοινωνήστε εκ νέου αναγράφοντας την ονομασία του σχολείου και τον κωδικό σχολείου από το υπουργείο, ώστε να διερευνηθεί το θέμα από την ομάδα υλοποίησης της σελίδας.

  • #492 Απάντηση

    Μάριος Αραποστάθης

    καλησπέρα σας,

    σχετικά με τη δράση αναβάθμισης εξοπλισμού σχολικών μονάδων, επισκέφτηκα τη διεύθυνση http://edulabs.minedu.gov.gr/ για να υποβάλλω αίτηση αλλά υπάρχει αδυναμία εισόδου με τους κωδικούς του σχολείου μου! Αναφέρει ότι η είσοδος γίνεται μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων! Τι ακριβώς εννοείτε;

    • #696 Απάντηση

      Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

      Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.

      Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
      Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.

  • #603 Απάντηση

    Τάσση Όλγα

    ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΟΤΑΝ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

    • #694 Απάντηση

      Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

      Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.

      Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.

      Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.

  • #616 Απάντηση

    Πρατικάκης Μενέλαος ΠΕ19

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout. Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου του 1ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης.Ευχαριστώ.

    • #695 Απάντηση

      Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

      Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.

      Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
      Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.

  • #886 Απάντηση

    5ο ΕΚ Γ’ Αθήνας

    Επειδή στο 5ο ΕΚ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ υπάρχουν 36 εργαστήρια σε διαφορετικά κτίρια και το πλήθος του αιτούμενου εξοπλισμού είναι μεγάλο,

    ερωτώ 1) αν υπάρχει η δυνατότητα να αποθηκεύεται η αίτηση προσωρινά και να υποβληθεί συνολικά μέχρι την καταληκτική προθεσμία
    ή 2) αν μπορούμε να υποβάλλουμε περισσότερες της μιας αίτησης (δηλ τμηματικά ) μέχρι την καταληκτική ημερομηνία

    Σκαρτσίλας Παναγιώτης
    ΠΕ 19 Υπ. Τομέα Πληροφορικής 5ου ΕΚ Γ’ Αθήνας

    • #1383 Απάντηση

      Η συμπλήρωση της αίτησης μπορεί να γίνεται παράλληλα με την καταχώρηση των δεδομένων του εξοπλισμού.
      Για παράδειγμα, έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε την αίτηση και κατόπιν να εισέλθετε στο σύστημα και να προσθέσετε ή/και να αφαιρέσετε καταχωρημένο εξοπλισμό της σχολικής σας μονάδας. Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή και μετά τις 8 Απριλίου, προκειμένου να γίνεται η καταχώρηση του υπάρχοντος εξοπλισμού.

  • #998 Απάντηση

    Μαρνέρη Ευγενία

    Παρακαλώ θα ήθελα να με ενημερώσετε με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε να έχουμε πρόσβαση στη αίτησή μας λόγω του ότι έγινε καταχώρισή της χωρίς να ολοκληρώσουμε την καταγραφή όλων τα αιτήματων του Εργαστηριακού μας Κέντρου (δηλαδή όλων των χώρων εργαστηρίων)

    Με εκτίμηση
    Η Δ/ντρια του 1ου (Ε.Κ) Φλώρινας
    Μαρνέρη Ευγενία

    • #1208 Απάντηση

      Δεν έχετε τη δυνατότητα τροποποίησης της αρχικής αίτησης.

      Ωστόσο, είστε σε θέση να καταχωρήσετε εκ νέου την αίτησή σας στο σύστημα.

      θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση.

  • #1023 Απάντηση

    Κώστας Παντερής

    Στην καταχώρηση των στοιχείων των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας,
    στο πεδίο «Θέση», υπάρχουν μόνο οι επιλογές «Διευθυντής» και
    «Υπεύθυνος εργαστηρίου». Αν κάποιος είναι «Υποδιευθυντής» ή «Υπεύθυνος τομέα»
    πώς μπορείς να καταχωρηθεί;

    Σας ευχαριστώ πολύ.

    Με εκτίμηση,
    Κώστας Παντερής
    ΠΕ19, 2ο Ε.Κ. Ηρακλείου Κρήτης

    • #1211 Απάντηση

      Στην καταχώρηση των στοιχείων του εκπαιδευτικού, εφόσον κάποιος εκπαιδευτικός δεν είναι Δ/ντης ή Υπεύθυνος εργαστηρίου, είναι προφανές ότι θα καταγράφεται απλώς με την αντίστοιχη ειδικότητά του. Δεν χρειάζεται να αναφέρονται πρόσθετες λεπτομέρειες θέσης (π.χ. Τομεάρχης κλπ).

  • #1049 Απάντηση

    Παπαστεργίου Αναστασία

    Καλησπέρα. Προσπαθώ να συνδεθώ στην πλατφόρμα με τα στοιχεία του Ε.Κ. Αλεξάνδρειας, όμως μετά την εισαγωγή του username και του password εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

    «Η σελίδα του κεντρικού υπολογιστή edulabs.minedu.gov.gr δεν λειτουργεί

    Αυτήν τη στιγμή, ο κεντρικός υπολογιστής edulabs.minedu.gov.gr δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το αίτημα.
    500»

    Την ίδια στιγμή όμως η σύνδεση με τα αντίστοιχα στοιχεία του ΕΠΑ.Λ Αλεξάνδρειας είναι εφικτή.

    Παπαστεργίου Αναστασία
    Υπεύθυνη Τομέα Πληροφορικής Ε.Κ. Αλεξάνδρειας

    • #1213 Απάντηση

      Παρακαλούμε πολύ προσπαθήστε ξανά. Αν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε εκ νέου μέσω του φόρουμ.
      Να σημειώσουμε ότι τα συνθηματικά που θα πρέπει να συνηθίσετε θα πρέπει να είναι αυτά του ΠΣΔ και όχι από το Myschool.

  • #1281 Απάντηση

    Τσιόπελα Δ

    Πώς μπορώ να αποθηκεύσω την αίτηση χωρίς να την υποβάλλω οριστικά; Πώς εκτυπώνω αποδεικτικό υποβολής με λίστα του εξοπλισμού που έχω ζητήσει;

    Ευχαριστώ

    • #1303 Απάντηση

      Δεν έχετε τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης πριν την τελική υποβολή της.
      Όταν υποβάλετε την αίτηση, θα σας εμφανιστεί το πλήκτρο: ΕΚΤΥΠΩΣΗ, ώστε να την εκτυπώσετε.

  • #1381 Απάντηση

    Δημόπουλος Θεόδωρος

    Αγαπητοί
    Θα ήθελα να μου διευκρινήσεται:
    Το διαδραστικό σύστημα είναι πλήρες με Η/Υ και βινεοπροβολέα?

  • #1384 Απάντηση

    Δεδομένου ότι υπάρχει ως ξεχωριστή κατηγορία το laptop και επίσης ως ξεχωριστή κατηγορία ο σταθμός εργασίας (Η/Υ+οθόνη+ποντίκι+πληκτρολόγιο), ως διαδραστικό σύστημα εννοούμε μόνο το διαδραστικό βιντεοπροβολέα.
    Μπορείτε να αιτηθείτε ξεχωριστά το laptop ή το σταθμό εργασίας.

  • #1387 Απάντηση

    Γριβοπούλου Αγγελική

    Καλημέρα σας.
    Έχω καταθέσει αίτηση με Α/Α αίτησης 244 και ημερομηνία 24/03/2016, έχω κατεβάσει το αρχείο σε pdf, αλλά δεν βλέπω την αίτηση μέσα στο σύστημα. Υπάρχει καταχωρημένη ή πρέπει να ξαναπεράσω τα στοιχεία;
    Ευχαριστώ πολύ.

  • #1437 Απάντηση

    Αρχοντής Αντώνης ΠΕ 19

    Παρακαλώ να μας βοηθήσετε στην διαδικασία του Login.
    Χρησιμοποιούμε το account σύνδεσης στο ΠΔΣ, στο οποίο
    έχουμε στο παρελθόν αλλάξει το password.
    Το μήνυμα λάθους είναι :
    » Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout «

    • #1522 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1498 Απάντηση

    Χαριτάκης Ιωάννης

    Γειά σας.

    Γνωρίζετε μήπως αν κάθε αίτηση θα εγκριθεί/απορριφθεί συνολικά; Υπάρχει το ενδεχόμενο μερικής ικανοποίησης μιας αίτησης;
    Δηλαδή απο τα πράγματα που ζητάμε, να εγκριθεί ένα μέρος;

    Ευχαριστώ

    • #1526 Απάντηση

      Καμία αίτηση δεν πρόκειται να απορριφθεί με την έννοια της απόρριψης όπως το θέτετε. Ωστόσο για την επιλογή της σχολικής μονάδας στη φάση αυτή θα ισχύσουν τα κριτήρια που περιγράφονται στις σχετικές εγκυκλίους.
      Να υπενθυμίσουμε ότι ένας από τους βασικούς στόχους θα πρέπει να είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1503 Απάντηση

    Τσούκα Αγγελική

    Καλή σας μέρα,
    Προσπαθώ να υποβάλλω εκ νέου αίτηση, λόγω κάποιων παραλείψεων στη πρώτη αλλά δεν την αποθηκεύει. Μπορείτε να με βοηθήσετε?
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Τσούκα Αγγελική
    1ο ΕΠΑ.Λ Ιωαννίνων

    • #1524 Απάντηση

      Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά.

      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #1533 Απάντηση

    Χατζηλένας Αριστείδης

    Επειδή στο 1ο ΕΠΑΛ Λαυρίου υπάρχουν πολλά εργαστήρια και το πλήθος του αιτούμενου εξοπλισμού είναι μεγάλο,
    χρειαζόμαστε αρκετό χρόνο για την καταχώρηση του εξοπλισμού στην αίτηση, το σύστημα μας πετάει έξω (session logout)

    Πως θα προλάβουμε να συμπληρώσουμε την αίτηση από την στιγμή που δεν γίνεται προσωρινή αποθήκευση;

    Ευχαριστώ.

    • #1611 Απάντηση

      Η πιο γρήγορη λύση είναι να αποφασίσετε ποιές αίθουσες εργαστηρίων ή άλλες, επιθυμείτε να εξοπλίσετε εκ νέου ή/και να αναβαθμίσετε.
      Αποκλειστικά αυτές τις αίθουσες θα τις καταχωρίσετε στο σύστημα και κατόπιν θα μεταβείτε στην αίτηση, ώστε να υφίστανται και να ζητήσετε τον αντίστοιχο εξοπλισμό.
      Τις υπόλοιπες αίθουσες, έχετε τη δυνατότητα να τις καταχωρήσετε στη συνέχεια, ακόμη και μετά το πέρας υποβολής της αίτησης (δηλ, στις 8.4.16).
      Προσοχή: Η αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί έως και τις 8 Απριλίου.
      Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1545 Απάντηση

    Τσούκα Αγγελική

    κ. Αγγελιδάκη
    Έκανα νέα αίτηση (3 φορές) αλλά στην αρχική σελίδα φαίνεται η πρώτη αίτηση και όχι η τελευταία.

    • #1612 Απάντηση

      Εννοείτε ότι εκτυπώνετε την αρχική αίτηση? Ότι η τελευταία σας αίτηση έχει ίδιο Α/Α?
      Εξηγείστε μας το ζήτημα άμεσα.

  • #1626 Απάντηση

    Τσούκα Αγγελική

    Καλή σας μέρα,
    Δεν την έχω εκτυπώσει, δεν ξερω πως, αλλα στη καρτέλλα «Το Σχολείο» δείχνει μόνο την πρώτη αίτηση που ειχα κάνει πριν μέρες και όχι την τελευταία αίτηση που έκανα χθές.
    Πώς μπορώ να εκτυπώσω την τελευταία μου αίτηση ή να δω αν την έχει αποθηκεύσει.
    Σας ευχαριστώ,
    Τσούκα Αγγελική

    • #1738 Απάντηση

      Καλή σας ημέρα.
      Η νέα σας αίτηση θα πρέπει να έχει νέο Α/Α, εφόσον έχει υποβληθεί σωστά.
      Επομένως θα πρέπει να αναζητήσετε τον Α/Α της αρχικής σας αίτησης και να τον συγκρίνετε με την τελευταία σας αίτηση.
      Η εκτύπωση της αίτησης γίνεται ακριβώς μετά την οριστική υποβολή της.
      Κατόπιν, απλώς έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε τα στοιχεία της τελευταίας σας αίτησης στη καρτέλα:Σχολείο στις Πληροφορίες.

  • #1656 Απάντηση

    5o ΕΚ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ

    Επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα με το 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ και εχουμε προσπαθήσει να καταχωρήσουμε την αίτηση αλλά πάντα εχει λήξει ο χρόνος της συνόδου, (εχουμε κυρίως ανάγκη για συστήματα βιντεοπροβολής σε 30 εργαστήρια που ειναι σε διαφορετικές τοποθεσίες ΙΛΙΟΝ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ και για κάθε εργαστήριο πρέπει να καταχωρηθεί σταθμός εργασίας – οθονη – βιντεοπροβολέας εκτυπωτές και κάποια switch ) , μήπως είναι αποδεκτό να δημιουργήσω ενα εικονικό χώρο – εργαστήριο και να καταχωρήσω συνολικά εκει τις όμοιες ανάγκες των εργαστηρίων? διότι η αιτιολογία της χρήσης ειναι ίδια για όλα τα εργαστήρια. επιπλέον να αναφέρω στα σχολια-παρατηρήσεις οτι ο εξοπλισμός αυτος αφορά το συνολο των εργαστηρίων του 5ου ΕΚ?

    Σκαρτσίλας Παναγιώτης
    Υπ. Τομέα Πληροφορικής

    • #1740 Απάντηση

      Όπως θα αντιλαμβάνεστε, θα πρέπει να γίνει η καταχώρηση των χώρων και του εξοπλισμού ορθά, ώστε να γίνεται σωστά και χωρίς σφάλματα η ανάκτηση των δεδομένων του σχολείου από την υπηρεσία μας.
      Αναλογιστείτε το αποτέλεσμα, αν η κάθε σχολική μονάδα, κατέγραφε κατ’ αυτόν τον τρόπο την υλικοτεχνική της υποδομή.
      Είναι προφανές ότι δεν θα προέκυπταν ασφαλή συμπεράσματα.
      Συμβουλευτείτε (αν σας βοηθάει) την απάντηση που έχει δοθεί στο 1ο ΕΠΑΛ Λαυρίου.

  • #1826 Απάντηση

    1o E.K. Πάτρας

    Σχετικά με την υποβολή της αίτησης παρατηρούνται τα εξής προβλήματα:
    1) Όταν καταχωρούμε στοιχεία της αίτησης για χρονικό διάστημα περίπου πέντε λεπτών πατώντας υποβολή μας εμφανίζεται το μήνυμα ότι πρέπει να συνδεθούμε και χάνεται η αίτηση.
    2) Εξαιτίας του πρώτου προβλήματος, υποβάλαμε περισσότερες αιτήσεις με λιγότερο εξοπλισμό κάθε φορά, αλλά διαπιστώσαμε ότι κρατάει μόνο την τελευταία.
    Οπότε δεν μας δίνεται η δυνατότητα να καταχωρήσουμε τον εξοπλισμό που απαιτείται.
    Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε ποια δυνατότητα υπάρχει για να επιλυθεί το πρόβλημα αυτό κι αν υπάρχει η δυνατότητα της προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης.

    • #1846 Απάντηση

      Δεν υπάρχει δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης.
      Το session λήγει αν παραμείνετε ανενεργός για πάνω από 15 λεπτά.Δηλαδή η σύνδεση διακόπτεται εάν το σύστημά σας παραμείνει ανενεργό για περισσότερο από 15 λεπτά. Τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται προσωρινά και θα πρέπει να τα περάσετε εκ νέου.
      Σε περίπτωση σφάλματος ή παράλειψης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση με το νέο Α/Α.

      • #1853 Απάντηση

        1ο ΕΚ Πάτρας

        Τι εννοείται 15 λεπτά ανενεργός;
        Υπάρχει κάποιο πρόβλημα, γιατί καταχωρούμε συνεχώς για λιγοτερα πό 10 λεπτά και το session λήγει.
        Επίσης ο εξοπλισμός που θέλουμε να καταχωρήσουμε στην αίτηση απαιτεί περισσότερο χρόνο από 15 λεπτά.
        Παρακαλώ δώστε μας κάποια λύση.

  • #1839 Απάντηση

    ΕΠΑΛ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

    Γεια σας
    Μολις προσπαθησαμε και κάναμε υποβολη αίτησης, μας πεταξε και μας εβγαλε μηνυμα να κανουμε συνδεση. Μολις μπηκαμε στην αιτηση δεν υπηρχε τιποτα καταχωρημενο απο εξοπλισμο. Μηπως υπαρχει χρονικο περιθωριο στην σελίδα της αίτησης;

  • #1845 Απάντηση

    Το session λήγει αν παραμείνετε ανενεργός για πάνω από 15 λεπτά.
    Δηλαδή η σύνδεση διακόπτεται εάν το σύστημά σας παραμείνει ανενεργό για περισσότερο από 15 λεπτά.
    Τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται προσωρινά και θα πρέπει να τα περάσετε εκ νέου.

  • #1854 Απάντηση

    1ο ΕΚ Πάτρας

    Τι εννοείται 15 λεπτά ανενεργός;
    Υπάρχει κάποιο πρόβλημα, γιατί καταχωρούμε συνεχώς για λιγοτερα πό 10 λεπτά και το session λήγει.
    Επίσης ο εξοπλισμός που θέλουμε να καταχωρήσουμε στην αίτηση απαιτεί περισσότερο χρόνο από 15 λεπτά.
    Παρακαλώ δώστε μας κάποια λύση.

    • #1888 Απάντηση

      Να πατάτε F5 ανά τακτά χρονικά διαστήματα αφού βέβαια έχετε αποθηκεύσει την καταχώρησή σας, ώστε να γίνεται refresh. Μην αφήνετε τη σελίδα σας ανοικτή χωρίς να εργάζεστε σε αυτήν. Αυτός είναι ο λόγος που αποσυνδέεστε.

      • #1904 Απάντηση

        1o E.K. Πάτρας

        Πως μπορεί να αποθηκευθεί η καταχώρηση μας;

  • #1863 Απάντηση

    Χαριτάκης Ιωάννης

    Γειά σας,

    Αλλη μία ερώτηση παρακαλώ:

    Μετά την υποβολή της αίτησης, ερωτηματολόγια μπορούν να συνεχίσουν να συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί;
    Σκεφτόμαστε να καταθέσουμε την αίτηση νωρίτερα από την τελική προθεσμία, υπάρχουν όμως ακόμα κάποιοι εκπαιδευτικοί που θέλουν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο και δεν έχουν προλάβει. Θα μπορούσαν να συνεχίσουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας παρόλο που εμείς θα έχουμε καταθέσει την αίτηση;
    Η’ να περιμένουμε να ολοκληρωθούν τα ερωτηματολόγια και μετά να την καταθέσουμε;

    • #1890 Απάντηση

      Όπως αντιλαμβάνεστε, πρέπει να συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια και να υποβληθεί η τελική αίτηση. Δεδομένου ότι ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση, αυτό θα συμβάλλει και στην παρουσίαση του σχολείου σας και τελικά στην ενδεχόμενη επιλογή του. Ωστόσο, να σημειωθεί ότι δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι οι εκπαιδευτικοί να συμμετέχουν.

  • #1965 Απάντηση

    1o E.K. Πάτρας

    Υπάρχει περίπτωση το session να γίνει μεγαλύτερο από 15 λεπτά γιατί ο χρόνος αυτός δεν μας επαρκεί.

  • #1974 Απάντηση

    Τσιόπελα Δήμητρα

    Είμαστε ένα σχολείο 4 ορόφων με 80 αίθουσες και 70 εκπαιδευτικούς.
    Πως ακριβώς φαντάζεστε ότι μπορούμε να καταχωρήσουμε τα στοιχεία της αίτησης μας μέσα σε 15 λεπτά;

    • #1987 Απάντηση

      Σας προτείνω να δηλώσετε και να καταγράψετε τον εξοπλισμό των αιθουσών που θα επιθυμούσατε να εξοπλίσετε. (Π.χ. τα Εργαστήρια) και να υποβάλετε την αίτηση σημειώνοντάς το στα σχόλιά σας.
      Επίσης δεν είναι απαραίτητο να συμμετέχουν στη δράση όλοι οι καθηγητές.
      Σημείωση: Η σελίδα θα είναι ανοικτή και μετά τις 8 Απριλίου, ώστε να καταχωρήσετε πιθανές πρόσθετες αίθουσες και γενικότερα την υποδομή σας. Θα κλείσει μόνο για την υποβολή αιτήσεων.

  • #1983 Απάντηση

    Ευστράτιος Γραμμένης

    Είναι φύση αδύνατον να γίνει η καταχώρη της αίτησης εντός 15′ εκτός κι αν επιτρέψετε την αθροιστική καταχώρηση αιτήσεων και να λαμβάνεται υπόψιν το σύνολο των αιτήσεων αθροιστικά και όχι μόνον η τελευταία.

  • #1991 Απάντηση

    Ευστράτιος Γραμμένης

    Καναμε εκ νέου την αίτηση μας φροντίζοντας να κρατούμε ενεργή τη σύνδεση, αλλά προς απογοήτευσή μας λάβαμε Failed error CRFS. Δεν είναι δυνατόν με αυτόν τον τρόπο να γίνει η αίτηση.

    Σας παρακαλούμε να δώσετε άμεσα λύση ή παράταση της προθεσμίας.
    Ευχαριστώ.

  • #2017 Απάντηση

    Χαρέμης Κωνσταντίνος

    Αγαπητοί συντονιστές
    Αφού ολοκλήρωσα την αίτηση του σχολείου, έκανα την υποβολή της και προσπάθησα επανειλημμένα να την εκτυπώσω. Δυστυχώς όμως , όσες φορές και αν προσπάθησα εκτυπωνόταν μόνο η πρώτη από τις τέσσερις σελίδες (με τους παιδαγωγικούς στόχους) με αποτέλεσμα, στην επόμενη είσοδο μου, να μην έχω τελικά λεπτομερή εικόνα άλλα μόνο τη συνολική που βλέπω πια στην καρτέλα «πληροφορίες».
    Υπάρχει δυνατότητα να δω τις πληροφορίες αυτές;

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    • #2024 Απάντηση

      Δεδομένου ότι έχετε καταχωρήσει την αίτηση και έχετε λάβει Α/Α, ενώ ταυτόχρονα είστε σε θέση να δείτε στα στοιχεία της αίτησης το ζητούμενο εξοπλισμό, ίσως στα πεδία των σχολίων να έχετε υπερβεί το όριο χαρακτήρων και γι′ αυτό το λόγο αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα.

Απαντήστε σε: Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης
Οι πληροφορίες σας:




Ακύρωση