Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #210 Απάντηση

    Ομάδα διαχείρισης Forum
    Κλειδοκράτορας
  • #336 Απάντηση

    δημητρης χατζηγεωργιου

    Οταν συνδεομαι με τους κωδικους του myschool, παιρνω το μηνυμα οτι πρεπει να συνδεθω με τον επισημο λογαριασμο.
    Οταν συνδεομαι με τους κωδικους του sch.gr, παιρνω το μηνυμα οτι το email του σχολειου δεν αντιστοιχει σε λογαριασμο στο ΠΣΔ.

    • #636 Απάντηση

      A. T.

      Ο επίσημος λογαριασμός είναι αυτός που χρησιμοποιείται για το email του σχολείου…

    • #832 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      .

  • #352 Απάντηση

    Αικατερίνη Αραμπατζή

    Προσπαθούμε να συνδεθούμε με το λογαριασμό του σχολείου και μας βγαίνει το εξής μήνυμα:
    Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout

    • #833 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      .

  • #358 Απάντηση

    Γεώργιος Πάνος

    Δεν είναι δυνατή η σύνδεση με τον λογαριασμό πρόσβασης του σχολείου στο ΠΣΔ. Ούτε ο λογαριασμός του myschool επιτρέπει σύνδεση.
    Στο μεταξύ, κανένα από τα σχετικά postw στο forum δεν έχει λάβει απάντηση…
    Γιατί δεν παρέχετε και κάποια τηλέφωνα επικοινωνίας;
    Πως θα συνεννοηθούμε;

    Γυμνάσιο Μανιάκων Καστοριάς
    24670-80053

    • #834 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      .

  • #620 Απάντηση

    ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΙΣΗ

    Συνδέομαι με τους κωδικούς του e-mail του σχολείου και μου βγάζει το μήνυμα «Το σχολείο με κωδικό ΣΔΕ-42 δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»
    Ισχύει και για τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας η δράση; Ξέρει κανείς αν το inventory ήταν υποχρεωτικό και για εμάς;

    • #835 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      ισχύει για όλους τους τύπους σχολείων

  • #624 Απάντηση

    ΝΙΚΟΛΕΤΟΥ ΜΑΡΙΑ

    1.Το δικό μας σχολείο είναι και Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις. Δικαιούμαστε επιπλέον εξοπλισμό π.χ. δυο εργαστήρια πληροφορικής; Γιατί αυτή τη στιγμή λειτουργούμε με ένα μόνο εργαστήριο το οποίο έχει παμπάλαιο εξοπλισμό.
    2. Ενώ στο Κτηματολόγιο καταχώρησα το προηγούμενο σχολ. έτος 2014-15 όλο τον εξοπλισμό του σχολείου, στην εφαρμογή αυτή στην καρτέλα εξοπλισμός δεν εμφανίζεται τίποτα.

    • #836 Απάντηση

      Βεβαίως αρκεί να έχετε τον κατάλληλο χώρο και να δικαιολογήσετε σύμφωνα με την εγκύκλιο την αναγκαιότητα χρήσης του νέου εξοπλισμού.
      Υπάρχει ένα πρόβλημα διαλειτουργικότητας με το inventory το οποίο προσπαθούμε να επιλύσουμε, έτσι ώστε ο ήδη καταχωρημένος εξοπλισμός να εμφανίζεται στην εφαρμογή edulabs

  • #721 Απάντηση

    12ο Γυμνάσιο Πάτρας .Σ.ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΉ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΑΊΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙΗ ΔΙΔΙΑΙΚΑΣΙΑ . ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

  • #870 Απάντηση

    ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Λ.Τ. ΚΑΣΟΥ

    Καταχωρήσαμε την αίτηση και θα θέλαμε να συμπληρώσουμε και επιπλέον εξοπλισμό. Δεν μας δίνει το δικαίωμα επεξεργασίας. Τι μπορούμε να κάνουμε;

  • #1000 Απάντηση

    Παπαδόπουλος Χιονάς

    Αφού συνδεθώ με το chrome στο σύνδεσμο Αίτηση και Το σχολείο εμφανίζει το μήνυμα

    Απορρίφθηκε η πρόσβαση στο κεντρικό υπολογιστή edulabs.minedu.gov.gr

    Δεν έχετε εξουσιοδότηση για την προβολή αυτής της σελίδας.
    403

    Με το Firefox μένει λευκή η σελίδα και δε προχωράει. Πέστε μου τι πρέπει να γίνει ώστε να ανοίξει η σελίδα.
    username : 3gymstav
    Ευχαριστώ

  • #1033 Απάντηση

    Νεκτάριος Παυλίδης

    Καλημέρα αν πατήσουμε υποβολή αίτησης μπορούμε μετά να την επεξεργαστούμε και να αλλάξουμε;

  • #1039 Απάντηση

    Λαπατά Ευγενία

    Όταν καταχωρώ το ερωτηματολόγιο ενός εκπαιδευτικού μου βγάζει ότι προέκυψε κάποιο σφάλμα και δεν το αποθηκεύει. Τι μπορώ να κάνω;

  • #1092 Απάντηση

    ΑΓΓΕΛΗ ΕΛΕΝΗ

    Σας παρακαλώ ενημερώστε μας γιατί ενώ υποβάλαμε την αίτηση συμπληρωμένη μας, μας εμφανίζει το μήνυμα δεν έχετε υποβάλει αίτηση ακόμα

  • #1190 Απάντηση

    Μανόλης Κουσλόγλου

    Έχουμε καταχωρήσει τις αίθοθυσες. Όταν καταχωρούμε άλλα στοιχεία (μαθήματα, φωτογραφία εργαστηρίου, χρήση στο πλαίσιο μαθημάτων κ.λ.π.) και πατάμε «αποθήκευση», τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται. Όταν επισκεπτόμαστε τη φόρμα δεν βλέπουμε τα παραπάνω στοιχεία. Κάναμε και αποσύνδεση – σύνδεση κ.λ.π. αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

  • #1204 Απάντηση

    Νίκος Παράσχος

    Το να καταχωρίσεις οριστικά μία ολοκληρωμένη αίτηση (με αιτιολογήσεις χρήσης κλπ) θέλει πολύ χρόνο και είναι πολύ δύσκολο να γίνει μονομιάς. Δεν υπάρχει η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης; Επίσης σε περίπτωση λάθους δεν βλέπω την δυνατότητα τροποποίησης..

    • #1798 Απάντηση

      Η προσωρινή αποθήκευση και ενδιάμεση επεξεργασία της αίτησης δεν είναι εφικτή.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Μετά την υποβολή της αίτησης, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.

  • #1283 Απάντηση

    Ευστάθιος Φώτης

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ. !!!!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ.
    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η Ο Ρ Ι Σ Τ Ι Κ Η ΥΠΟΒΟΛΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ;

    • #1796 Απάντηση

      Η προσωρινή αποθήκευση και ενδιάμεση επεξεργασία της αίτησης δεν είναι εφικτή.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Μετά την υποβολή της αίτησης, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.

  • #1288 Απάντηση

    Παναγιώτης Γεωργάλας

    Εμείς συμπληρώσαμε την αίτηση και πατήσαμε υποβολή. Η αίτηση δεν φαίνεται πουθενά καταχωρημένη. Σαν να εξαφανίστηκε.

    • #1794 Απάντηση

      Μετά την υποβολή της αίτησης, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.
      Η προσωρινή αποθήκευση και ενδιάμεση επεξεργασία της αίτησης δεν είναι εφικτή.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #1289 Απάντηση

    Γιάννης Τάτσης

    Καλημέρα αν πατήσουμε υποβολή αίτησης μπορούμε μετά να την επεξεργαστούμε και να αλλάξουμε;

    • #1793 Απάντηση

      Η προσωρινή αποθήκευση και ενδιάμεση επεξεργασία της αίτησης δεν είναι εφικτή.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Μετά την υποβολή της αίτησης, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.

  • #1367 Απάντηση

    Θεοδωρίδης Τάσος

    Είναι το δεύτερο κατά σειρά Σαββατοκύριακο που προσπαθώ ν ασχοληθώ και δεν έχω καταφέρει και πολλά πράγματα. Συγκεκριμένα η σελίδα δε με βάζει καν ή πέφτει ή δε αποθηκεύει αυτά που ανεβάζω!

  • #1368 Απάντηση

    Κιλισμανή Μαριάνθη

    Παρακαλώ ενημερώστε μας πως μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτηση μας ξανά, καθώς υποβλήθηκε από λάθος και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης της στην πλατφόρμα.

    • #1786 Απάντηση

      Η προσωρινή αποθήκευση και ενδιάμεση επεξεργασία της αίτησης δεν είναι εφικτή.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Μετά την υποβολή της αίτησης, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.

  • #1465 Απάντηση

    ΜΙΝΩΑΣ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ

    ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    • #1785 Απάντηση

      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Αν έχετε ήδη υποβάλλει αίτηση, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.
      Θυμίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση που θα λάβει νέο Α/Α.

    • #1834 Απάντηση

      ΜΙΝΩΑΣ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ

      ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ Ή ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΚΤΥΠΩΣΗ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΔΕΣΗ sch.gr ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΙΤΗΣΗ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ;

      • #1858 Απάντηση

        Στην αίτηση για νέο εξοπλισμό (όχι στην καταχώρηση υφιστάμενου), αφού συμπληρώσετε τα πεδία και πατήσετε «ΥΠΟΒΟΛΗ», εμφανίζεται σελίδα που δείχνει τον αύξοντα αριθμό καταχώρησης της αίτησης και τον εξοπλισμό που αιτηθήκατε, καθώς και κουμπί με τίτλο «ΕΚΤΥΠΩΣΗ». Μετά την καταχώρηση και εκτύπωση δεν δίνεται άλλη δυνατότητα για επεξεργασία του τελευταίου αιτήματος νέου εξοπλισμού παρά μόνο δυνατότητα για νέο αίτημα. Η σελίδα αίτησης δε πρέπει να μένει αδρανής για μεγάλο διάστημα γιατί αλλιώς διακόπτεται η σύνδεση, χάνονται τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί και απαιτείται επανασύνδεση.

  • #1594 Απάντηση

    ΞΥΔΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Παρακαλώ ενημερώστε μας πως μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτηση μας ξανά, κυρίως για διόρθωση λαθών στην πληκτρολόγηση.

  • #1598 Απάντηση

    Νίκος Δρακουλέλλης

    Στην καρτέλα της Αίτησης δεν εμφανίζεται η δυνατότητα υποβολής «Επιπλέον» αιτημάτων (δημιουργίας νέου εργαστηρίου, αναβάθμισης υπάρχοντος εξοπλισμού κλπ.), όπως αυτή εμφανίζεται στην εικόνα 6 του παραρτήματος με τις οδηγίες συμπλήρωσης.

    • #1763 Απάντηση

      Αν υφίσταται προοπτική αίθουσας για δημιουργία νέου εργαστηρίου, έχετε τη δυνατότητα να το αναφέρετε στο πεδίο με τα Σχόλια/Παρατηρήσεις σε ελεύθερο κείμενο.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #1600 Απάντηση

    Φακούδης Βαγγέλης

    Χθές υποβάλαμε την αίτηση με τη λογική να την ξαναδούμε αλλά σήμερα δεν φαίνεται πουθενά αυτό που κάναμε χθες. Έχει καταχωρηθεί ή όχι;

    • #1765 Απάντηση

      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Αν έχετε ήδη υποβάλλει αίτηση, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.
      Θυμίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση που θα λάβει νέο Α/Α.

  • #1601 Απάντηση

    2o Γυμνάσιο Σάμου

    Γεια σας,
    έπειτα από μια πρώτη αποτυχημένη καταχώρηση αίτησης γιατί απλά στο τέλος έγινε αυτόματη αποσύνδεση από τη σελίδα σας αμέσως μόλις υποβλήθηκε η αίτηση και έτσι αναγκαστήκαμε να ξαναδημιουργήσουμε αίτηση και να ξαναυποβάλουμε εκ νέου επι τροχάδην, σημειώθηκε ένα λάθος εκ παραδρομής στην αίτησή μας.
    Παρακαλούμε να αλλάξετε την εγγραφή για τον εξοπλισμό που αιτηθήκαμε από «1 σαρωτής (scanner) για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τεχνολογίας» σε «1 ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ εκτυπωτής για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τεχνολογίας» που είναι το ορθό.
    Το να ξαναυποβάλουμε νέα εξ ολοκλήρου αίτηση με όλο τον εξοπλισμό για μια μικρή διόρθωση, δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση.
    Ευχαριστούμε.

  • #1602 Απάντηση

    2o Γυμνάσιο Σάμου

    Γεια σας,
    έπειτα από μια πρώτη αποτυχημένη καταχώρηση αίτησης γιατί απλά στο τέλος έγινε αυτόματη αποσύνδεση από τη σελίδα σας αμέσως μόλις υποβλήθηκε η αίτηση και έτσι αναγκαστήκαμε να ξαναδημιουργήσουμε αίτηση και να ξαναυποβάλουμε εκ νέου επι τροχάδην, σημειώθηκε ένα λάθος εκ παραδρομής στην αίτησή μας.
    Παρακαλούμε να αλλάξετε την εγγραφή για τον εξοπλισμό που αιτηθήκαμε από «1 σαρωτής (scanner) για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τεχνολογίας» σε «1 ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ σαρωτής για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τεχνολογίας» που είναι το ορθό.
    Το να ξαναυποβάλουμε νέα εξ ολοκλήρου αίτηση με όλο τον εξοπλισμό για μια μικρή διόρθωση, δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση.
    Ευχαριστούμε.

    • #1766 Απάντηση

      Ο μόνος επιτρεπτός τρόπος καταχώρησης που εγγυάται την ακεραιότητα του περιεχομένου ενός αιτήματος είναι μέσω του υφιστάμενου μηχανισμού που παρέχεται από το σύνδεσμο edulabs.minedu.gov.gr

  • #1637 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Υποβάλλαμε την αίτησή μας, την εκτυπώσαμε, πήραμε Α/Α Αίτησης 2228 ημερομηνία υποβολής 05/04/2016.
    Νόμισα πως είχε κάποια παράλειψη (τελικά δεν είχε) άρχισα να ξαναδημιουργώ αλλά δεν υπέβαλλα τελικά δεν πάτησα υποβολή. Έχει παραμείνει η αρχική μου αίτηση;

  • #1650 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία υπέβαλα ξανά αίτηση και πήρε Α/Α αίτησης: 2324 Ημερ. Υποβολής 05/04/20116

  • #1697 Απάντηση

    Τραντάλη Αγγ.

    η νέα αίτηση υποβλήθηκε σήμερα 5/5, αλλά το σύστημα ζήτησε νέα σύνδεση γιατί έγινε αυτόματη αποσύνδεση απο τη σελίδα σας.

    Παρακαλώ δώστε μου πιο κατατοπιστικές οδηγίες (π.χ. πρεπει να αποθηκευω τμηματικά;;;; ποσο χρονο δίνεται για να ολοκληρωθεί μια αίτηση;;;; πως μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτηση μας ξανά;;;;)

    ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ;;;

    • #1799 Απάντηση

      Μία αίτηση που έχει καταχωρηθεί επιτυχώς μπορείτε να τη δείτε στην εφαρμογή στο menu Το σχολείο -> Πληροφορίες. Αν όχι πρέπει να καταχωρηθεί εκ νέου. Κατα την καταχώρηση στοιχείων είτε πρόκειται για την αίτηση εξοπλισμού, είτε η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου του εκπαιδευτικού κλπ η σελίδα καταχώρησης δεν πρέπει να μένει ανενεργή για πολύ ώρα π.χ. πάνω από 10 λεπτά διότι τότε διακόπτεται η σύνδεση με το server και χάνονται τα δεδομένα που είχαν καταχωρηθεί. Ανενεργή σημαίνει να μη γίνεται καμία ενέργεια π.χ. κουνάω το ποντίκι, καταχωρώ ένα χαρακτήρα κλπ

  • #1701 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Συνάδελφος στην κατηγορία Ερωτήματα ρώτησε σχετικά με την αίτησή του

    και απαντήσατε ως εξής:


    Την αίτηση τη βλέπετε όταν είστε στην εφαρμογή edulabs με το λογαριασμό του σχολείου; Αν ναι η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.

    εμείς καταχωρίσαμε την αίτησή μας α/α αίτησης 2324 ημερομηνία υποβολής 05/04/2016 αλλά δεν την βλέπουμε όταν συνδεόμαστε στο edulabs με τον λογαριασμό της μονάδας, έχει καταχωρήθεί επιτυχώς;

  • #1716 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

  • #1722 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Καλησπέρα σας, βλέπω την αίτησή μας όταν συνδέομαι στο edulabs με Α/Α 2324 ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΛΕΠΩ
    Σχολεία που έχουν καταχωρηθεί

    1970 Αιτήσεις που έχουν υποβληθεί

    δηλαδή ότι έχουν καταχωρηθεί 1970 αιτήσεις,η δική μας με α/α 2324 έχει καταχωρηθεί;

  • #1723 Απάντηση

    Κιλισμανή Μαριάνθη

    Παρακαλούμε απαντήστε μας άμεσα αν βλέπετε την τελευταία μας αίτηση και αν ναι πως μπορούμε να τη δούμε και στη συνέχεια να την εκτυπώσουμε και εμείς.

    Εξακολουθούμε να βλέπουμε στο edulabs στην καρτέλα Σχολείο, Πληροφορίες τη λάθος αίτηση με αρ. 1400 και ημ/νία υποβολής 2/4.

    Συνδέομαι με τους κωδικούς του σχολείου στο ΠΣΔ.

    • #1761 Απάντηση

      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Αν έχετε ήδη υποβάλλει αίτηση, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.
      Θυμίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση που θα λάβει νέο Α/Α.

  • #1724 Απάντηση

    Κιλισμανή Μαριάνθη

    Αγαπητέ κ. Αγγελόπουλε,

    θα ήθελα να προσθέσω στο προηγούμενο αίτημα μας ότι η έκδοση του Chrome που χρησιμοποιούμε είναι αυτή που προτείνετε σε άλλους συναδέλφους 49.0.2623.110m.

    Ενημερώστε μας τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να προλάβουμε την προθεσμία που έχει οριστεί για την καταχώρηση της αίτησης.

    Για το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω

    Βανταράκης Νικόλαος Κιλισμανή Μαριάνθη
    Διευθυντής Καθηγήτρια Πληροφορικής

  • #1806 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    Προσπαθήσαμε να υποβάλλουμε νέα αίτηση αλλά πατώντας υποβολή μας πέταξε έξω το σύτσημα και ζητούσε επανασύνδεση.

    • #1808 Απάντηση

      Προσπαθήστε ξανά. Ίσως υπάρχει μεγάλος φόρτος στο σύστημα.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #1819 Απάντηση

    Βασιλική Σέρβου

    κάναμε 2η υποβολή αίτησης και πέτυχε, πήρα α/α 3126 αλλά το σύστημα δείχνει ότι έχουν υποβληθεί 2333
    τι σημαίνει αυτό;

  • #1824 Απάντηση

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΟΥΤΣΙΟΣ

    ΥΠΟΒΑΛΛΑΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ. ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    • #1856 Απάντηση

      Δοκιμάστε εκ νέου εφόσον σιγουρευτείτε ότι όντως δεν έχει καταχωρηθή.
      Σε περίπτωση νέας δυσκολίας και εφόσον δεν έχει μείνει αδρανής η σελίδα που ανοίγεται, δοκιμάστε σε ώρα που ενδεχομένως να μην υπάρχει μεγάλος φόρτος από την εποισκεψιμότητα χρηστών στην εφαρμογή.
      Μία αίτηση που έχει καταχωρηθεί επιτυχώς μπορείτε να τη δείτε στην εφαρμογή στο menu Το σχολείο -> Πληροφορίες. Αν όχι πρέπει να καταχωρηθεί εκ νέου. Κατα την καταχώρηση στοιχείων είτε πρόκειται για την αίτηση εξοπλισμού, είτε η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου του εκπαιδευτικού κλπ η σελίδα καταχώρησης δεν πρέπει να μένει ανενεργή για πολύ ώρα π.χ. πάνω από 10 λεπτά διότι τότε διακόπτεται η σύνδεση με το server και χάνονται τα δεδομένα που είχαν καταχωρηθεί. Ανενεργή σημαίνει να μη γίνεται καμία ενέργεια π.χ. κουνάω το ποντίκι, καταχωρώ ένα χαρακτήρα κλπ

  • #1825 Απάντηση

    ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ

    Οταν καταχωρουμε το ερωτηματολογιο εκπαιδευτικου στην αποθηκευση μας δινει μηνυμα
    Προέκυψε κάποιο σφάλμα
    χωρις καποια εξηγηση….. και ο χρονος πιεζει….

    Ερισης δεν μας απαντησατε τι περιλαμβανει το
    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ωστε να δουμε αν μας ειναι χρησιμο..

  • #1866 Απάντηση

    Νίκος Δρακουλέλλης

    Ο περιορισμός των 191 χαρακτήρων υφίσταται και για το πεδίο «Σχόλια» της αίτησης; Γιατί αν υπάρχει, δεν θα μπορέσουμε να καταχωρίσουμε σημαντικές πληροφορίες που στο συγκεκριμένο σύστημα δεν μπορούν να καταχωριστούν αλλού.

    • #1930 Απάντηση

      Προσπαθήστε να τηρήσετε κάποιο όριο χαρακτήρων, ώστε να είναι ευκολότερη η επεξεργασία της αίτησής σας. Μία απλή λύση είναι οι συντομογραφίες στις λέξεις. Π.χ. Εκπαιδευτικός = Εκ/κός.

  • #1871 Απάντηση

    Γυμνασιο Γόννων

    Έχουμε προσπαθήσει τουλάχιστον 4 φορές να καταχωρήσουμε την Αίτηση αλλά επειδή ζητά πολλά στοιχεία και παίρνει αρκετή ώρα η συμπήρωσή τους αυτό δεν κατέστει δυνατόν διότι το σύστημα μας αποσυνδέει. Άρα λοιπόν πρέπει να λύσετε το ζήτημα αυτό με τμηματική ή προσωρινή αποθήκευση ή όποιο άλλο τρόπο βρείτε. Αλλιώς τα περισσότερα σχολεία ή δεν θα κάνουν καθόλου αίτηση ή θα ζητήσουν πολύ λιγότερο εξοπλισμό ή δεν θα αιτιολογήσουν την αίτηση τους. Μπορούμε να μην αιτιολογήσουμε την αίτηση?

    • #1928 Απάντηση

      Για οικονομία χρόνου, μπορείτε να έχετε καταγεγραμμένο ό,τι πρόκειται να συμπληρώσετε σε ένα αρχείο word, ώστε να τα κάνετε copy paste εντός των πεδίων. Έχετε δικαίωμα να μην καταχωρήσετε Σχόλια. Να σημειωθεί ότι ο μέγιστος αριθμός χαρακτήρων είναι 191.

  • #1877 Απάντηση

    Τσενέ Κωνσταντίνα

    Καλησπέρα σας

    Συμπληρώνοντας την καρτέλα Χώροι, πληκτρολογώ το κείμενο, το αποθηκεύω, τα ξανανοίγω είναι εντάξει, την επόμενη όμως ημέρα το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου έχει χαθεί. Πώς εξηγείται; Υπάρχει όριο λέξεων και αν ναι ποιο είναι αυτό; 10-15 λέξεις; Τα παραπάνω σβήνονται.

  • #1885 Απάντηση

    Σκούμπη Αφροδίτη

    Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των χαρακτήρων που εισάγουμε στην πεδίο αιτιολογία της αίτησης; Αν ναι πόσους χαρακτήρες δέχεται το πεδίο;

  • #1894 Απάντηση

    ΔΑΒΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕ 19 – 62 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

    ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ … ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ …. ΔΕΝ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ …. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

    Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΑ ΠΕΣΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ LOGOUT…

    ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ.

    ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΒΟΣ

    • #1927 Απάντηση

      Δοκιμάστε ξανά προσπαθώντας να μην αφήνετε χρόνο αδράνειας. Το session λήγει αν παραμείνετε ανενεργός για πάνω από 15 λεπτά. Δηλαδή η σύνδεση διακόπτεται εάν το σύστημά σας παραμείνει ανενεργό για περισσότερο από 15 λεπτά. Τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται προσωρινά και τότε θα πρέπει να τα περάσετε εκ νέου.

  • #1918 Απάντηση

    ΜΓ

    Σε περίπτωση που μετά την υποβολή της αίτησης γίνουν αλλαγές-διορθώσεις στον εξοπλισμό του σχολείου ή στο εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να υποβληθεί ξανά η αίτηση;;;

    • #1925 Απάντηση

      Το ερώτημά σας απ’ ό,τι καταλαβαίνω δεν αφορά την παρούσα φάση. Αν προκύψει λόγος διόρθωσης – μεταβολής στοιχείων στο μέλλον, επικοινωνήστε μαζί μας.

  • #1943 Απάντηση

    Αλέξανδρος Πρεκατές

    Το πρόβλημα που έχουμε είναι στην υποβολή της τελικής φόρμας
    εμφανίζεται σελίδα με το μήνυμα ότι ο eduladsforum.minedu server
    δεν λειτουργεί και ERR_EMPTY_RESPONSE
    Έχουμε δοκιμάσει αρκετές φορές τις τελευταίες τρεις μέρες.

    • #1972 Απάντηση

      Σε αυτό που μπορώ να σας ενημερώσω είναι ότι το session λήγει αν παραμείνετε ανενεργός για πάνω από 15 λεπτά.
      Δηλαδή η σύνδεση διακόπτεται εάν το σύστημά σας παραμείνει ανενεργό για περισσότερο από 15 λεπτά. Ίσως καθυστερείτε κατή την υποβολή της αίτησης?!
      Διαφορετικά, δοκιμάστε ξανά. Ίσως πετυχαίνετε στιγμές μεγάλου φόρτου?!
      Λυπάμαι που δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω με σιγουριά.

  • #1977 Απάντηση

    ΜΠΕΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    κάναμε υποβολή άλλα δεν βλέπουμε αν έγινε / 2 γυμνασιο χαριλαου

  • #1992 Απάντηση

    Σκούμπη Αφροδίτη

    Έχουμε καταχωρήσει 3 φορές τα πεδία της αίτησης χωρίς καμία διακοπή και μας ζητάει σύνδεση στο σύστημα.Τι μπορεί να συμβαίνει μήπως υπάρχει όριο στο σύνολο των αιτημάτων;

  • #1998 Απάντηση

    ΜΠΕΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΗ 2Η ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΟΥΤΕ ΕΚΤΥΠΩΣΗ?

    ΔΟΥΛΕΨΑ ΣΤΑ 10 mIN < 15
    TELIKA ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ Η ΑΙΤΗΣΗ
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΑΙ Η ΕΝΑ ΟΧΙ???

    2gymchar@sch.gr
    6940801465

  • #2012 Απάντηση

    ΜΓ

    1) Παραπάνω είχαμε ρωτήσει:

    Σε περίπτωση που μετά την υποβολή της αίτησης γίνουν αλλαγές-διορθώσεις στον εξοπλισμό του σχολείου ή στο εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να υποβληθεί ξανά η αίτηση;;;

    Εννούμε το εξής : χθες κάναμε την αίτηση και σήμερα θέλαμε να κάνουμε κάποιες διορθώσεις στον εξοπλισμό(π.χ. είχαμε ξεχωρίσει την οθόνη από το σταθμό εργασίας) και να προσθέσουμε νέους καθηγητές στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Πρέπει να ξανακάνουμε την αίτηση ή ισχύει η χθεσινή?

    2) Σε συστεγαζόμενα σχολεία που χρησιμοποιούν απο κοινού τα εργαστήρια τα καταγράφουμε σε ένα από τα δύο σχολεία,έτσι? Και στην περίπτωση αυτή τι γίνεται με το σχολείο που δεν έχει καταγεγραμμένο κανένα εργαστήριο? Δηλώνουμε κάπου ότι είναι συστεγαζόμενο?

  • #2014 Απάντηση

    Μονέφτση Άννα

    Αν και η αίτησή μας καταχωρήθηκε με επιτυχία, στην εκτύπωση δεν εμφανίζονται ολοκληρωμένες οι καταχωρήσεις στα πεδία με τίτλο: «Αιτιολογία χρήσης» (έχει γίνει περικοπή τους). Οι πληροφορίες αυτές έχουν καταχωρηθεί κανονικά και απλά γίνεται περικοπή τους στην εκτύπωση ή υπάρχει μέγιστο πλήθος χαρακτήρων για το συγκεκριμένο πεδίο;
    Αν υπάρχει μέγιστο επιτρεπτό πλήθος χαρακτήρων για το πεδίο «Αιτιολογία χρήσης», πιο είναι αυτό; Αν υπάρχει, δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται μήνυμα λάθους κατά την καταχώρηση;

    Ευχαριστώ.

  • #2041 Απάντηση

    Κωνσταντίνα Δράκου

    Το σχολείο μας καταχώρησε αίτηση επιτυχώς στις 7/4/2016 με αρ. 4761. Στη συνέχεια, επειδή διαπιστώθηκαν ελλείψεις, έγινε προσπάθεια υποβολής νέας αίτησης,στις 8/4/2016,η οποία όμως υποβλήθηκε μετά τις 12:00μ.μ. με αρ.7193. Το σύστημα δείχνει την επιτυχή καταχώρησή της, ωστόσο, τι ισχύει;;; Μήπως τελικά φαίνεται να μήν έχει υποβληθεί αίτηση;

  • #2099 Απάντηση

    Προβατάκη Μαρία

    Η τελευταία έγκυρη και διορθωμένη αίτηση που κατέθεσε επιτυχώς και εμπρόθεσμα το σχολείο μας είναι η αίτηση με α.α 7066 όπως φαίνεται και στην καρτέλα «το σχολείο». Όμως στην καρτέλα «Ανοικτά δεδομένα» και ενώ αναφέρετε: <<Στο αρχείο αιτήσεων εμφανίζεται μόνο η τελευταία υποβληθείσα αίτηση από κάθε σχολείο>> στα αρχεία που υπάρχουν αναρτημένα έχει καταχωρηθεί προηγούμενη αίτηση με α.α 6908. Παρακαλώ ενημερώστε μας γιατί συμβαίνει αυτό και αν θα προχωρήσετε σε διόρθωση στην τελευταία έγκυρη αίτηση με α.α. 7066.

  • #3124 Απάντηση

    Φαριλέκας Γαβριήλ

    Χαίρεται,
    Έχουμε υποβάλλει από πέρυσι αίτηση για νέο εξοπλισμό. Στο σύνδεσμο «Το Σχολείο» –> ¨Πληροφορίες» στον αιτούμενο εξοπλισμό αναγράφει για κάποια είδη ότι «έχουν αντικατασταθεί σε νέα αίτηση» ενώ κάποια άλλα ότι «δεν είναι διαθέσιμα σε νέα αίτηση». Ποια είναι η νέα αίτηση και από ποιον έχει υποβληθεί; Πρέπει να υποβάλλουμε εμείς νέα αίτηση για την τρέχουσα σχολική χρονιά ή ισχύει η περσινή; Τέλος, για όσα δεν είναι διαθέσιμα στην νέα αίτηση τι πρέπει να κάνουμε. Ευχαριστούμε

    • #3144 Απάντηση

      Έλενα Μερκούρη

      H νέα αίτηση δεν έχει υποβληθεί από κανέναν, εσείς μπορείτε να κάνετε νέα αίτηση και να στηριχθείτε στην παλιά (δίνεται η δυνατότητα όταν επιλέξετε στο μενού την Αίτηση) να διαγράψετε τον εξοπλισμό που δεν είναι διαθέσιμος όπως π.χ. δομημένη καλωδίωση και έχετε τη δυνατότητα να επικαιροποιήσετε ή να τροποποιήσετε τον εξοπλισμό που ζητάτε. Η αίτησή σας θα πρέπει να στηρίζεται στην τελευταία εγκύκλιο για τον Ψηφιακό Εξοπλισμό (10/10/2016 αρ.πρωτ. 166924/ΓΔ4).

  • #3139 Απάντηση

    Κατσωνόπουλος Θεόδωρος

    Κατά την συμπλήρωση της αίτησης στην εισαγωγή στοιχείων του «εξοπλισμού», στο πεδίο «χώροι» δεν μου εμφανίζει δεδομένα να επιλέξω, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να υποβάλλω την αίτησή μου.

    • #3145 Απάντηση

      Έλενα Μερκούρη

      Έχετε καταχωρήσει τους χώρους; Πρώτα γίνεται η καταχώρηση των χώρων και μετά του εξοπλισμού.

  • #3155 Απάντηση

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΚΗ

    Γεια σας.
    Παρακαλώ ενημερώστε μας, αν υφίσταται ο περιορισμός των 191 χαρακτήρων στην καταχώρηση του πεδίου «Αιτιολογία χρήσης», όπως συνέβαινε τον Απρίλιο του 2016, ή αν μπορούμε να καταχωρήσουμε πιο ελεύθερα χωρίς συντμήσεις και περικοπές στο πεδίο, το οποίο είναι και αυτό που τεκμηριώνει την αίτηση του κάθε υλικού.
    Ευχαριστώ

  • #3193 Απάντηση

    ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

    Θέλω να καταχωρήσω στην αίτηση ότι θέλουμε διαδραστικά συστήματα για τις αίθουσες διδασκαλίας (6 αίθουσες). Πώς θα τις καταχωρήσω ; πχ Α1 ; Ζητάει 3 χαρακτήρες . Με ποιον υπεύθυνο ; Τον υπεύθυνο τμήματος ;

    • #3196 Απάντηση

      Έλενα Μερκούρη

      Καταχωρείτε τους χώρους (αίθουσες, εργαστήρια..) και εισάγετε ένα χαρακτηριστικό όπως π.χ. Α1, Α2 κτλ. Υπεύθυνος χώρου όπου ορίζεται π.χ. Εργαστήριο Πληροφορικής, Φυσικών Επιστημών εισάγετε το όνομα του υπεύθυνου και στην αίθουσα Τεχνολογίας τον Τεχνολόγο. Στις υπόλοιπες αίθουσες που δεν ορίζεται υπεύθυνος μπορείτε να εισάγετε τον διευθυντή του σχολείου ή απλά να αναγράψετε Διευθυντής.

  • #3194 Απάντηση

    Έλενα Μερκούρη

    Καταχωρείτε τους χώρους (αίθουσες, εργαστήρια..) και γράφεται ένα χαρακτηριστικό όπως π.χ. Α1 κτλ. Υπεύθυνος χώρου όπου ορίζεται π.χ. Εργαστήριο Πληροφορικής, Φυσικών Επιστημών, εισάγετε τον υπεύθυνο όπως και στην αίθουσα Τεχνολογίας.Στις υπόλοιπες αίθουσες μπορείτε να γράψετε τον διευθυντή του σχολείου.

  • #3753 Απάντηση

    Ιωάννα Φέσου

    Παρακαλώ, απαντήστε στο παραπάνω e-mail για το εξής θέμα: Κατά την υποβολή την αρχικής αίτησης καταχωρήσαμε, στο πεδίο που προσφερόταν, ένα εκτεταμένο κείμενο σχετικά με το συνολικό προγραμματισμό του σχολείου με άξονα την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών του. Κατά τη συμπλήρωση της νέας αίτησης, στην παρούσα φάση, επιλέξαμε αυτή να βασιστεί στην αρχική αίτηση. Στη νέα αίτηση, λοιπόν, ενώ υπήρχαν όλα τα στοιχεία, εξοπλισμός κλπ., της παλαιάς, δεν υπήρχε το εκτεταμένο αυτό κείμενο. Επειδή το κείμενο αυτό το θεωρούμε απαραίτητο για να το καταχωρήσουμε στη νέα αίτηση και επειδή για άγνωστους λόγους δεν το βρίσκουμε στο χώρο της ψηφιακής αποθήκευσής του σε Η/ Υ, θα σας παρακαλούσαμε, από τα αρχεία που διατηρείτε, να το εντοπίσετε και να μας το αποστείλετε στο e- mail που δηλώνουμε.
    Με εκτίμηση.

    • #3768 Απάντηση

      Έλενα Μερκούρη

      Παρακαλώ στείλτε στο email emerkouri@minedu.gov.gr ποιο σχολείο αφορά όπως και το email του σχολείου.

  • #4269 Απάντηση

    Ηλίας Κουτσής

    Από λάθος, αντί να καταγράψουμε την υπάρχουσα κατάσταση του 18ου Γυμνασίου Αθηνών, την καταγράψαμε ως αίτηση για απόκτηση νέου εξοπλισμού. Πως μπορούμε να την ακυρώσουμε;
    Ευχαριστώ

  • #26058 Απάντηση

    ΜΑΡΙΑ

    Οταν παω να συνδεθω στο Myshl μου εμφανιζει αυτο το μυνημα και δεν μπορω να συνδεθω

    «O υπάρχων λογαριασμός δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης στην εφαρμογή myschool»

  • #30470 Απάντηση

    ΓΙΑΝΝΗΣ

    Οταν παω να συνδεθω στο Myschool μου εμφανιζει αυτο το μηνυμα και δεν μπορω να συνδεθω

    «O υπάρχων λογαριασμός δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης στην εφαρμογή myschool»

Απαντήστε σε: Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης
Οι πληροφορίες σας: