Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #196 Απάντηση

    Ομάδα διαχείρισης Forum
    Κλειδοκράτορας
  • #283 Απάντηση

    ΓΕΩΡΤΣΙΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Διορθώστε στην καρτέλα «Αίτηση», ώστε τα συμπληρωμένα στοιχεία στα πεδία του «Νέος εξοπλισμός». να παραμένουν προσωρινά αποθηκευμένα μέχρι να γίνει οριστική υποβολή της αίτησης.

    • #1401 Απάντηση

      Το αίτημά σας για διόρθωση της αίτησης, δεν μπορεί να επιτευχθεί. θα πρέπει να συμπληρώσετε την αίτηση και να την υποβάλετε. να σημειώσουμε ότι έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #344 Απάντηση

    Κουκουλάκης Δημήτριος, ΠΕ20

    Σας παρακαλω να με ενημερώσετε γιατί το σχολείο μας (2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Νάουσας Ημαθίας δε μπορεί να κάνει login μέσω της ιστοσελίδας edulabs.minedu.gov.gr ενώ διαθέτει φυσικά (και κάνει κανονικά login ανεξάρτητα στο SSO του ΠΣΔ) και το παραπάνω επίσημο e-mail και λογαριασμό στο myschool. Είτε τους κωδικούς του email έδωσα, είτε του myschool δε με αφήνει να μπω στην εφαρμογή.

    Ευχαριστώ προκαταβολικά για το ενδιαφέρον σας.

    Ο Υποδιευθυντής
    Κουκουλάκης Δημήτριος, ΠΕ20

    • #1402 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #356 Απάντηση

    ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΕΚΚΑ

    Παρακαλώ θα ήθελα να κάνω κάποιες διορθώσεις στην αίτηση που υποβάλουμε. Ενημερώστε με για το πώς μπορεί να γίνει αυτό.

    Ευχαριστώ

  • #369 Απάντηση

    ΜΕΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ – ΠΕ19, Υπεύθυνη ΣΕΠΕΗΥ

    1.Παρακαλούμε να «ξεκλειδώσετε» την οριστική δήλωσή μας (σχετικά με το υλικό που επιθυμούμε στο σχολείο μας), γιατί δεν ολοκληρώσαμε την εισαγωγή στοιχείων και 2. ενεργοποιείστε τη δυνατότητα «προσωρινής αποθήκευσης». Δεν είναι δυνατό να συμπληρώσουμε ορθά τα στοιχεία με μία και μόνη είσοδο στο σύστημα. Ευχαριστώ.

  • #375 Απάντηση

    Άννα Νίνου

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται στην οθόνη ένα μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.Δεν καταλαβαίνουμε. Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου.Γιατί συμβαίνει αυτό;

    • #1405 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #383 Απάντηση

    ΒΟΜΒΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Μετά την υποβολή της αίτησης δεν υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας της; Υποβάλαμε αίτηση και θα θέλαμε να κάνουμε κάποιες επιπλέον καταχωρήσεις.

  • #386 Απάντηση

    Πρατικάκης Μενέλαος ΠΕ19

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout. Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου του 1ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης.Ευχαριστώ.

    • #1407 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #585 Απάντηση

    rdyrlqmk

    (select convert(int,CHAR(65)))

    • #1408 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #608 Απάντηση

    2 ΓΕΛ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

    Σας παρακαλω να με ενημερώσετε γιατί δεν μπορώ να κάνω login μέσω της ιστοσελίδας edulabs.minedu.gov.gr.Οι κωδικοί του σχολικού δίκτυου λειτουργούνε κανονικά όσο αναφορά το myschool.

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

    Τσιάνας Ναούμ ΠΕ20

    • #1409 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #626 Απάντηση

    ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ19 ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr

  • #627 Απάντηση

    Βασιλική Μαυρίδου

    «Θα διαπιστώσετε ότι έχουν αποτυπωθεί ήδη ορισμένα στοιχεία τα οποία έχουν ανακτηθεί από άλλα εν λειτουργία πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ»

    Γιατί δεν υπάρχει τίποτα για το δικό μας σχολείο, παρόλο που έχουν καταγραφεί στο inventory και στο myschool;

    Μπορώ να εισάγω εκπαιδευτικό, αλλά όχι τον Διεθυντή. Πώς εισάγω τον Διευθυντή;

    • #1412 Απάντηση

      Πράγματι υφίσταται σε πολλές περιπτώσεις πρόβλημα συγχρονισμού των δεδομένων που έχουν ήδη καταγραφεί στο inventory. Θα πρέπει να καταχωρήσετε τα δεδομένα εκ νέου στο σύστημα. Ωστόσο η αίτηση είναι δυνατόν να υποβληθεί ξεχωριστά, ώστε να κερδίσετε χρόνο.

      Ο Δ/ντης εισάγεται επιλέγοντας την ιδιότητα του εκπαιδευτικού (Διευθυντής ή Υπ. Εργαστηρίου)

  • #628 Απάντηση

    ΜΑΡΙΑ ΓΚΑΝΑ ΠΕ19

    Παρακαλώ θα ήθελα να κάνω κάποιες διορθώσεις στην αίτηση που υποβάλουμε. Ενημερώστε με για το πώς μπορεί να γίνει αυτό.

    Ευχαριστώ

  • #654 Απάντηση

    Παπασημακοπούλου Μαρία ΠΕ19

    Δεν μπορούμε ούτε εμείς, παρόλο που χρησιμοποιούμε τα στοιχεία του σχολείου στο Π.Σ.Δ., να μπούμε για να καταθέσουμε την αίτηση.

    • #1413 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #687 Απάντηση

    ΚΑΤΣΑΡΕΛΗ ΕΥΔΟΚΙΑ ΠΕ19

    Όταν μπαίνουμε στη σελίδα edulabs.minedu.gov.gr εμφανίζεται το πράσινο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ αλλά δεν έχει πεδία για να βάλουμε τους κωδικούς μας.
    Που θα βάλουμε τους κωδικούς σύνδεσης;

    • #1414 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #703 Απάντηση

    ΣΤΑΜΠΟΛΤΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Εκ παραδρομής έγινε υποβολή της αίτησής μας χωρίς να έχει γίνει εξ’ολοκλήρου καταχώριση των αναγκών. Παρακαλούμε μπορείτε να ξεκλειδώσετε την αίτησή μας για να προχωρήσουμε σε τροποίηση;

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

  • #797 Απάντηση

    Πανδή Ελένη

    Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για το πώς μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτηση που υποβάλαμε. Θέλουμε να προσθέσουμε κι άλλα στοιχεία.

  • #846 Απάντηση

    ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΣΤΙΑΙΑΣ

    Παρακαλούμε για τη διαγραφή της αίτησης με τα παρακάτω στοιχεία καθώς υποβλήθηκε εκ παραδρομής :
    A/A αίτησης
    202
    Ημερ. υποβολής
    23/03/2016
    Σχολείο
    ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΣΤΙΑΙΑΣ
    Κωδικός Υπουργείου
    1253010

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.
    Ο Διευθυντής
    Ανδρέας Βούλγαρης

  • #851 Απάντηση

    ΕΙΡΗΝΗ ΔΟΥΤΣΙΟΥ

    Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για το πώς μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτηση που υποβάλαμε. Θέλουμε να προσθέσουμε κι άλλα στοιχεία

  • #864 Απάντηση

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΚΟΣ

    Υποβάλαμε αίτηση μας με Α/Α 220 στις 24/03/2016, αλλά στο αιτιολογικό κόβει της αιτιολόγηση μετά από μερικές λέξεις ενώ στη φόρμα συμπληρώθηκε κανονικά στο text area της φόρμας που έχετε. Εσείς πήρατε όλο το αιτιολογικό ή πρέπει να σας το στείλουμε διαφορετικά;;;;

    • #1419 Απάντηση

      Το όριο λέξεων είναι 191 λέξεις.
      Έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #896 Απάντηση

    Σπάχος Κυριάκος

    Παρακαλώ να διαγράψετε την παρακάτω αίτηση γιατί δεν είναι πλήρης

    A/A αίτησης
    243
    Ημερ. υποβολής
    24/03/2016
    Σχολείο
    1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ
    Κωδικός Υπουργείου
    0551162

  • #1024 Απάντηση

    Τόσιο Βασίλειος ΠΕ04

    Δεν μπορούμε να συνδεθούμε στην σελίδα.
    Βγαίνει το μήνυμα

    Η σελίδα του κεντρικού υπολογιστή edulabs.minedu.gov.gr δεν λειτουργεί

    Αυτήν τη στιγμή, ο κεντρικός υπολογιστής edulabs.minedu.gov.gr δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το αίτημα.
    500

    • #1422 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1030 Απάντηση

    Αθανασάκου Νίκη

    Από τις Οδηγίες Χρήσης:
    [Το «Ερωτηματολόγιο» θα εκτυπωθεί από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό για την συμπλήρωση της εφαρμογής, θα παραδοθεί στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια θα επιστραφεί συμπληρωμένο στον υπεύθυνο καταχώρησης για την αποτύπωση των πληροφοριών στην εφαρμογή.]

    Πως θα εκτυπωθεί το Ερωτηματολόγιο;

    • #1421 Απάντηση

      Το Ερωτηματολόγιο δεν εκτυπώνεται σύμφωνα με τον τρόπο που επιθυμείτε. Θα μπορούσε ο κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί να υποβάλλει την εκπαιδευτική του πρόταση να το συμπληρώσει στον υπολογιστή online, έχοντας ενημερωθεί για τα εν λόγω πεδία συμπλήρωσης.

  • #1037 Απάντηση

    ΓΕΛ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.
    Οι κωδικοί του σχολικού δίκτυου λειτουργούνε κανονικά όσο αναφορά το myschool.

    Η Διευθύντρια

    Κολλάρα Φωτεινή

    • #1423 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1042 Απάντηση

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.

    • #1424 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1057 Απάντηση

    Κούρφαλη Χριστίνα

    Σας παρακαλω να με ενημερώσετε γιατί δεν μπορώ να μπω στο σύστημα είτε με το επίσημο email του σχολείου είτε με τους κωδικούς του Myschool.
    Ευχαριστώ προκαταβολικά για το ενδιαφέρον σας.

    Κούρφαλη Χριστίνα

    • #1425 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1073 Απάντηση

    ΧΗΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.

    • #1426 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1114 Απάντηση

    Παπαστεργίου Γεώργιος

    Δεν μπορούμε να κάνουμε login παρ’ όλο που χρησιμοποιούμε τα σωστά στοιχεία εισόδου (κωδικοί myschool). Το μήνυμα που παίρνουμε είναι: «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout»

    • #1427 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).
      Επίσης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1187 Απάντηση

    Βασίλης Βασιλάκης

    Καλημέρα. Το σύστημα μας επιτρέπει να κάταχωρήσουμε περισσότερες από μια αιτήσεις; Επειδή δεν υπήρχε δυνατότητα αποθήκευσης μετά την καταχώριση ενός αντικειμένου στον εξοπλισμό πάτησα το κουμπί Υποβολή Αίτησης, πιστεύοντας ότι θα αποθηκευθεί και θα μπορέσω να τη συνεχίσω σε μελλοντικό χρόνο. Όταν στη συνέχεια μπήκα ξανά στην καρτέλα Αίτηση το αρικά καταχωρημένο αντικείμενο δεν υπήρχε και έκανα εκ νέου αίτηση με όλο τον εξοπλισμό που αιτείται το σχολείο. Ποια από τις δύο αιτήσεις είναι έγκυρη; Έχουμε τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε τις αιτήσεις μας; Ευχαριστώ.

  • #1192 Απάντηση

    Μούσιου Ελένη

    1.Θα ήταν καλό εκτώς από τις ερωτήσεις, να φαίνονται κάπου και οι απαντήσεις γιατί έχουμε πολλές κοινές ερωτήσεις.
    2.Θα διαπιστώσετε ότι έχουν αποτυπωθεί ήδη ορισμένα στοιχεία τα οποία έχουν ανακτηθεί από άλλα εν λειτουργία πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ»
    Για το δικό μας σχολείο,υπάρχει μόνο για το εργαστήριο πληροφορικής και οχι για άλλους χώρους, παρόλο που έχουν καταγραφεί στο inventory. θα πρέπει να ξαναπεράσουμε όλα τα στοιχεια ξανά? Οι υπολογιστές που υπαρχουν στη διοικηση πρέπει να καταχωρηθούν?

    • #1431 Απάντηση

      Δυστυχώς σε ό,τι αφορά τη συμπλήρωση της υποδομής, θα πρέπει να την προσθέσετε, διότι υφίσταται πρόβλημα συγχρονισμού με το inventory.

  • #1195 Απάντηση

    Μούσιου Ελένη

    Ποια είναι τα κριτήρια αποδοχής της αίτησης?Υπάρχει περίπτωση να γίνουν αποδεκτες κάποιες από τις αιτήσεις και κάποιες να απορριφθούν? Υπάρχει όριο στον αριθμό αιτήσεων ή στο κόστος?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    • #1429 Απάντηση

      Όλες οι αιτήσεις είναι αποδεκτές. Αν αναφέρεστε στα κριτήρια επιλογής του σχολείου, σας παραπέμπουμε στις σχετικές εγκυκλίους.
      Το κάθε σχολείο συμπληρώνει μία μόνο αίτηση. Σε περίπτωση σφάλματος, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

  • #1197 Απάντηση

    Μούσιου Ελένη

    Δεν μπορούμε να κάνουμε login παρ’ όλο που χρησιμοποιούμε τα σωστά στοιχεία εισόδου (κωδικοί myschool). Το μήνυμα που παίρνουμε είναι: «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout»
    Το σύστημα μας επιτρέπει να κάταχωρήσουμε περισσότερες από μια αιτήσεις;
    Επειδή δεν υπήρχε δυνατότητα αποθήκευσης μετά την καταχώριση ενός αντικειμένου στον εξοπλισμό πάτησα το κουμπί Υποβολή Αίτησης, πιστεύοντας ότι θα αποθηκευθεί και θα μπορέσω να τη συνεχίσω σε μελλοντικό χρόνο.Τωρα όμως θέλουμε να προσθέσουμε νέο εξοπλισμό.Έχουμε τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε την αίτηση μας ή θα υποβάλουμε νέα;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά για το ενδιαφέρον σας.

    • #1430 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.
      Να σημειώσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chroma, Internet Explorer 8.0).

  • #1272 Απάντηση

    ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

    Διορθώστε στην καρτέλα «Αίτηση», ώστε τα συμπληρωμένα στοιχεία στα πεδία του «Νέος εξοπλισμός». να παραμένουν προσωρινά αποθηκευμένα μέχρι να γίνει οριστική υποβολή της αίτησης.
    Επίσης Θα ήταν καλό εκτός από τις ερωτήσεις, να φαίνονται κάπου και οι απαντήσεις γιατί έχουμε πολλές κοινές ερωτήσεις.

    • #1432 Απάντηση

      Η προσωρινή αποθήκευση της αίτησης δεν είναι εφικτή.

      Ωστόσο να σημειώσουμε ότι σε περίπτωση σφάλματος, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία αίτηση.

      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1550 Απάντηση

    3o ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Σας αναφέρω ότι ενώ συμπλήρωσα την Αίτηση και πάτησα Υποβολή η Αίτηση χάθηκε μαζί με όλα τα στοιχεία. Το ερώτημα είναι γιατί;Και αν μπορούν να ξαναβρεθούν τα στοιχεία.

  • #1597 Απάντηση

    Νίκος Δρακουλέλλης

    Στην καρτέλα της Αίτησης δεν εμφανίζεται η δυνατότητα υποβολής «Επιπλέον» αιτημάτων (δημιουργίας νέου εργαστηρίου, αναβάθμισης υπάρχοντος εξοπλισμού κλπ.), όπως αυτή εμφανίζεται στην εικόνα 6 του παραρτήματος με τις οδηγίες συμπλήρωσης.

    • #1641 Απάντηση

      Αν υφίσταται προοπτική αίθουσας για δημιουργία νέου εργαστηρίου, έχετε τη δυνατότητα να το αναφέρετε στο πεδίο με τα Σχόλια/Παρατηρήσεις σε ελεύθερο κείμενο.

  • #1632 Απάντηση

    ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ ΒΟΛΟΥ

    Αξιότιμε Κύριε/Κυρία,

    Αφού συμπληρώσαμε χθες και σήμερα εκ νέου
    τη σχετική φόρμα της αίτησης,
    την υποβάλλαμε 2 φορές,
    αφού τα δεδομένα χάθηκαν.

    Συγκεκριμένα:
    Αφού πατήσουμε το πλήκτρο «Υποβολή»,
    οδηγούμαστε στη «Σύνδεση».

    Κατ’αυτόν τον τρόπο, χωρίς να υπάρξει από το σύστημα
    καμία καταχώρηση, δεν λαμβάνεται κάποιος αριθμός καταχώρησης.

    Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας
    για την τυχόν ανάκτηση των δεδομένων μας
    και τη διόρθωση της αδυναμίας του συστήματος.

    Ευχατιστούμε εκ των προτέρων,
    Ο Διευθυντής του ΓΕΛ Αγριάς
    Δημοσθένης Τριανταφύλλου

    • #1640 Απάντηση

      Δυστυχώς πρέπει να προσπαθήσετε ξανά.
      Δοκιμάστε να συνδεθείτε με browsers νεότερης έκδοσης (Mozilla, Chrome, Internet Explorer 8.0).

  • #1633 Απάντηση

    ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ19 ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΥΠΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΩ;

    ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ;

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • #1636 Απάντηση

      Όταν υποβάλλατε την αίτηση, υπήρχε κουμπί όπου μπορούσατε να την εκτυπώσετε κιόλας.
      Αν έχετε ήδη υποβάλλει αίτηση, μπορείτε να δείτε τον Α/Α που έχει λάβει. Θα επιλέξετε την καρτέλα Το Σχολείο και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης.
      Θυμίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση που θα λάβει νέο Α/Α.

  • #1657 Απάντηση

    ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ

    Αξιότιμε Κύριε Αγγελιδάκη Παναγιώτη,
    σας γνωρίζουμε ότι υποβάλαμε για τρίτη φορά την αίτηση με ενημερωμένο chrome version 49.0.2623.110m,
    και πάλι είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα (μη καταχώρησης της αίτησης και εμφάνισης της σελίδας σύνδεσης).
    Θα θέλαμε επίσης να σας γνωρίσουμε ότι η υποβολή έχει γίνει από δύο διαφορετικούς υπολογιστές και
    η προηγούμενη προσπάθεια ήταν με mozilla firefox.
    Η καθηγήτρια της πληροφορικής δε βρίσκει κάποιο συγκεκριμένο λόγο για την αδυναμία που παρουσιάζεται.

    Παρακαλούμε για τη βοήθειά σας, καθώς η διαδικασία είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα για να επαναλαμβάνεται.

    Με εκτίμηση,
    Η Υποδιευθύντρια του ΓΕΛ Αγριάς,
    Αναστασία Κουμούτση

    • #1714 Απάντηση

      Λυπάμαι πολύ για την ταλαιπωρία σας.
      Αντιλαμβάνομαι ότι σας είναι δύσκολο και σας επιβαρύνει.
      Σε όλα τα test που κάνουμε, δεν εμφανίζεται σε εμάς παρόμοιο πρόβλημα, ώστε να σας προτείνουμε άλλη λύση.
      Αν θέλετε, δοκιμάστε ξανά σε ώρα που ενδεχομένως δεν υπάρχει φόρτος.

  • #1705 Απάντηση

    Βλάχου Παναγιώτα

    Θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να ζητήσω δημιουργία νέου εργαστηρίου πληροφορικής στο χώρο της Βιβλιοθήκης (είναι ήδη καταχωρημένος)
    Ευχαριστώ πολύ.

    • #1708 Απάντηση

      Εφόσον ο χώρος της βιβλιοθήκης είναι καταχωρημένος στα στοιχεία του σχολείου, μπορείτε να πάτε tab Αίτηση στο ίδιο μενού και θα καταχωρήσετε την αίτηση επιλέγοντας στο πεδίο χώρος (επιλογή από τη λίστα) τη Βιβλιοθήκη. Στο Τύπος μπορείτε να δηλώσετε το είδος του εργαστηρίου που θέλετε επιλέγοντας από τη λίστα. Αν θέλετε να αιτηθείτε δύο διαφορετικά είδη εξοπλισμού μπορείτε να πατήσετε το Προσθήκη Εξοπλισμού.

  • #1727 Απάντηση

    ΓΕΩΡΤΣΙΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Θα ήθελα στη συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης να διασαφηνίσετε τα σχετικά με το μέγιστο πλήθος των λέξεων στα παρακάτω area text:

    1. Ποιο είναι το μέγιστο πλήθος των λέξεων στο πεδίο «Αιτιολογία Χρήσης»
    2. Ποιο είναι το μέγιστο πλήθος των λέξεων στο πεδίο «Σχόλια/Παρατηρήσεις»

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

  • #1777 Απάντηση

    ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Μετά την υποβολή της αίτησης για εξοπλισμό χρειάζεται να γίνει οριστικοποίησή της; Αν ναι, πως είναι αυτό δυνατόν ;

    • #1784 Απάντηση

      Η συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης και η δυνατότητα εκτύπωσής της αμέσως μετά την υποβολή αποτελεί και την οριστικοποίησή της.
      Αναζητείστε τα στοιχεία της αίτησής σας, εφόσον την έχετε ήδη υποβάλει, στην Καρτέλα Το Σχολείο – Πληροφορίες – Στοιχεία Αίτησης.
      Να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση σφάλματος ή παράλειψης, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης. θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση με το νέο Α/Α.
      Τέλος, ο βασικός στόχος είναι η παρουσίαση του παιδαγωγικού σκοπού για τη χρήση του ζητούμενου εξοπλισμού στην αίτηση.

  • #1805 Απάντηση

    ΚΟΤΣΟΒΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕ19

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται μήνυμα που αναφέρει πως δεν είναι σωστό το username . Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου του ΓΕΛ ΚΑΡΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ – Α ΑΘΗΝΑΣ. Εχουνε επιβεβαιώσει με το ΠΣΔ ΌΤΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΊ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ. Ευχαριστώ.

  • #1821 Απάντηση

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Κύριοι αντιμετωπίζουμε παρόμοιο πρόβλημα με το ΓΕ.Λ. ΑΓΡΙΑΣ και άλλα σχολεία, σε σχέση με τη μη καταχώρηση της αίτησης και την εμφάνιση της σελίδας σύνδεσης/αποσύνδεσης στο τέλος. Επειδή η διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων είναι χρονοβόρα και επίπονη θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι πιθανώς να οφείλεται σε αυτόματη αποσύνδεση του χρήστη λόγω παρέλευσης του χρόνου συνεδρίας. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τη διάρκεια συνεδρίας και αν είναι δυνατόν αυτή να αυξηθεί.

    • #1857 Απάντηση

      Μπορείτε να δοκιμάσετε να μην αφήνετε ανενεργή τη σελίδα (π.χ. αίτηση εξοπλισμού, ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικού) για περισσότερο από 10 λεπτά. Η διάρκεια συνεδρίας για ανενεργή ιστοσελίδα είναι νομίζω 15 λεπτά.

  • #1865 Απάντηση

    Νίκος Δρακουλέλλης

    Ο περιορισμός των 191 χαρακτήρων υφίσταται και για το πεδίο «Σχόλια» της αίτησης; Γιατί αν υπάρχει, δεν θα μπορέσουμε να καταχωρίσουμε σημαντικές πληροφορίες που στο συγκεκριμένο σύστημα δεν μπορούν να καταχωριστούν αλλού.

    • #1936 Απάντηση

      Όχι, δεν υφίσταται περιορισμός στα σχόλια της αίτησης. Ωστόσο σας προτείνω για την οικονομία του δικού σας χρόνου, να είστε συνοπτικός.Επίσης σας προτείνω να έχετε γράψει το κείμενο αρχικά σε word, ώστε να το κάνετε copy paste πριν λήξει το session της σελίδας (<10λεπτά).

  • #1883 Απάντηση

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Κύριοι σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησής μας σχετικά με τη διάρκεια συνεδρίας επισημαίνουμε τα εξής:
    Δεν είναι δυνατόν να συμπληρωθεί ολόκληρη αίτηση μέσα σε 15 λεπτά με τις λεπτομέρειες, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις που ζητάτε και μάλιστα τονίζοντας πως από όλα αυτά θα κριθεί αν θα εξοπλιστεί το σχολείο μας. Η λύση που προτείνετε, δηλαδή να κάνουμε παράλληλα κάτι άλλο (προφανώς σε δεύτερο παράθυρο ώστε να φαίνεται πως είναι ενεργή η σύνδεση) είναι μη λειτουργική και δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία. Μη ξεχνάτε πως όλα αυτά γίνονται κατά τη διάρκεια μιας σχολικής ημέρας με συχνές διακοπές, ενοχλήσεις και φυσικά ώρες μαθημάτων.
    Επειδή έμειναν λίγες ώρες μέχρι το πέρας της προθεσμίας και δε νομίζω πως θέλετε να βάζουμε χρονόμετρα ανά δέκα λεπτά για να κάνουμε μια κίνηση για να μη χαθεί ότι πληκτρολογούμε, σας παρακαλούμε να αυξήσετε την τιμή του τουλάχιστον σε μια ώρα.

    • #1939 Απάντηση

      Σας συμβουλεύω να έχετε γραμμένα τα κείμενα σε word και να τα κάνετε copy paste εντός των πεδίων. Αυτό θα σας βγάλει από τον κόπο να κρατάτε χρονόμετρο.

  • #1895 Απάντηση

    ΚΟΤΣΟΒΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕ19

    Κύριοι σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησής μας σχετικά με τη δυνατότητα σύνδεσης του ΓΕΛ ΚΑΡΕΑ δεν έχουμε παρει καμία απάντηση και δεν
    έχει λυθεί το πρόβλημα.Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου του ΓΕΛ ΚΑΡΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ – Α ΑΘΗΝΑΣ. Εχουνε επιβεβαιώσει με το ΠΣΔ ΌΤΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΊ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ. Ευχαριστούμε.

    • #1947 Απάντηση

      Σύμφωνα με την ομάδα υλοποίησης της σελίδας:
      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr,
      Τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.
      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. »
      – Λύση: Πρέπει να αποσυνδεθείτε από το http://sso.sch.gr/ και να συνδεθείτε εκ νέου με τον επίσημο λογαριασμό της σχολικής μονάδας σας.
      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Το σχολείο με email %s δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.» ή
      «Το σχολείο με κωδικό %s δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»,
      κανονικά αυτά δεν θα έπρεπε να παρουσιαστούν.
      Στις δύο αυτές περιπτώσεις και μόνο, σας παρακαλούμε, να μας στείλετε μέσω του φόρουμ τον κωδικό υπουργείου του σχολείου ή το username του για περαιτέρω διερεύνηση.
      Υπενθυμίζουμε ότι οι κωδικοί που θα χρησιμοποιήσετε θα είναι από το ΠΣΔ (και όχι από το myschool).

  • #1945 Απάντηση

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Κύριε Αγγελιδάκη σε συνέχεια της απάντησής σας σχετικά με τη χρήση χρονόμετρου θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως έτσι κι αλλιώς είχαμε καταγράψει τα κείμενα σε word και δε χρειαζόταν να μας το προτείνετε. Από σας περιμέναμε τη λύση σε ένα πρόβλημα που έχει ταλαιπωρήσει πολλούς ανθρώπους όπως φαίνεται από πολλά σχόλια στο forum…

    • #1949 Απάντηση

      Αντιλαμβάνομαι την πίεσή σας, αλλά δεν υπάρχει δυστυχώς άλλη λύση να σας προτείνω. Γι′ αυτό σκέφτηκα το άγχος και την ανησυχία όλων μας να τα περιβάλλω με χιούμορ. Αν σας πειράζει το σχόλιό μου πείτε μου να το διαγράψω.

  • #1964 Απάντηση

    ΕΛΕΝΗ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ

    Νομίζω οτι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει για να εκτονωθεί η ένταση που εμφανίζεται στο Forum απο τεχνικά προβλήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, είναι μια λογική παράταση.
    Ευχαριστώ

  • #1971 Απάντηση

    Ισχύει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων που γνωρίζετε. Καταληκτική ημερομηνία είναι Παρασκευή 8-4-2016. Αυτή είναι η τελευταία ενημέρωση που έχουμε.

  • #2000 Απάντηση

    ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ19

    Έχουμε κι εμείς το ίδιο πρόβλημα με την καταχώρηση της αίτησης. Έχουμε ήδη προσπαθήσει 4 φορές. Αν έχει να κάνει με το φόρτο εργασίας, θα κάνω κι άλλες προσπάθειες το απόγευμα. Σχετικά με την προθεσμία, για αύριο Παρασκευή δεν έχει οριστεί συγκεκριμένη ώρα, σωστά;Η προθεσμία είναι μέχρι την Παρασκευή 8/4/16, 23:59. Αν κάνω λάθος ενημερώστε σας παρακαλώ!!!

  • #4188 Απάντηση

    Ολυμπία Μπακάλη

    Ειμαι καθηγητρια φιλόλογος με Οργανική θέση στο Ημερήσιο Γυμνάσιο Θεσπρωτίας και εχω ήδη υποβάλει τη σχετική αίτηση. Ως σχολείο στο οποιο υπηρετω εχω αναγράψει τη σχολική μονάδα της οργανικής μου θέσης. Ωστόσο, τα τελευταία σχολικά έτη παιρνω αποσπαση στο ΠΥΣΔΕ μονιμης διαμονης μου, δηλ. στα Ιωάννινα. Προκειται να υποβαλω αιτηση αποσπασης και φετος. Αυτο σημαινει ότι δε γνωριζω ακομη σε ποια σχολικη μονάδα θα υπηρετησω κατα το 2017-2018.
    Πρέπει να ανασυνταξω την αιτηση μου και πώς;;
    Ευχαριστώ

Απαντήστε σε: Ερωτήσεις που αφορούν στην συμπλήρωση και καταχώρηση της αίτησης
Οι πληροφορίες σας:




Ακύρωση