-
ΣυγγραφέαςΔημοσιεύσεις
-
-
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΘα δοθεί δυνατότητα διόρθωσης της αίτησης διότι δεν μου εμφάνιζε σωστά το πλήθος όπως φάνηκε μετά την υποβολή και έχει πάρει λάθος αριθμούς?
-
Για τις Σχολικές μονάδες που επιθυμούν να υποβάλλουν για οποιοδήποτε λόγο εκ νέου αίτηση, Θα δοθεί η δυνατότητα επανάληψης υποβολής της αίτησης.
-
-
Παναγιώτης ΦλώροςΌταν προσπαθώ να μπω στο σύστημα με τους κωδικούς του σχολείου μου βγάζει μήνυμα » Το σχολείο με email mail@1sek-stavroup.thess.sch.gr δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.». Πως γίνεται να διορθωθεί
-
Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.
-
-
Χρήστος ΚαρακίτσιοςΠαρακαλούμε να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης της αίτησης του σχολείου μου, διότι δεν έχουν συμπληρωθεί όλα τα στοιχεία καθώς και ο απαιτούμενος εξοπλισμός.
-
Δεν υπάρχει η δυνατότητα από το σύστημα διόρθωσης της αρχικής αίτησης. Για τις Σχολικές μονάδες που για οποιοδήποτε λόγο επιθυμούν να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση, Θα δοθεί η δυνατότητα επανάληψης υποβολής της αίτησης.
-
Παναγιώτης ΦλώροςΔίνω το ονομα χρήστη και το password με τα οποία μπαίνουμε στο e-mail του σχολείου και παρ’ όλα αυτά δεν μπορώ να συνδεθώ
-
Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.
-
-
-
Όλγα Τάσση ΠΕ19Καλημέρα. Προσπαθούμε από την προηγούμενη εβδομάδα να εισέλθουμε στην εφαρμογή για να καταγράψουμε το σχολείο μας, αλλά δεν ανοίγει. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούμε. Ευχαριστούμε
-
Το πρόβλημα «403 error Forbidden
You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.
-
-
Γώγογλου ΑικατερίνηΠροσπαθώ να μπω στο σύστημα από το Σαββατοκύριακο αλλά μου βγάζει το μήνυμα «Forbidden
You don’t have permission to access / on this server». Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύστημα; Θα διορθωθεί σύντομα;
Επειδή υπάρχει πάρα πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει μέχρι τις 8 Απριλίου και το σύστημα δεν είναι διαθέσιμο, μήπως πρέπει να δωθεί παράταση;-
Το πρόβλημα «403 error Forbidden
You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.
-
-
Νεοχωρίτου ΔέσποιναΠροσπαθούμε να μπούμε στο σύστημα αλλά μας βγάζει το μήνυμα «You don’t have permission to access / on this server».
Τι πρέπει να κάνουμε για να μπορέσουμε να συνδεθούμε;-
Το πρόβλημα «403 error Forbidden
You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.
-
-
ΕΠΑ.Λ. Αγ. Ι. ΡέντηΑγαπητοί Κύριοι, κατά την προσπάθεια εισόδου στην εφαρμογή «Καταγραφή και Αναβάθμιση Ψηφιακών Υποδομών Σχολείων» με τη χρήση των κωδικών του ΠΣ Μyschool εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
«Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων.
Για την σύνδεση των σχολικών μονάδων, η σύνδεση πραγματοποιείται μέσω του Κεντρικής Υπηρεσίας Πιστοποίησης χρηστών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, χρησιμοποιώντας τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου.»Πρέπει να κάνουμε κάτι με διαφορετικό τρόπο ή είναι πρόβλημα που θα λυθεί από εσάς. Παρακαλώ ενημερώστε μας.
ΕΠΑ.Λ. Αγ. Ι. Ρέντη-
Θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
-
-
ΚΑΡΑΜΠΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΣτην καταχώρηση των εκπαιδευτικών πρέπει να εισάγουμε τους αναπληρωτές και τους αποσπασμένους ή όσους είναι μόνιμοι στο σχολείο μας.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.-
Κατά την καταχώρηση των εκπαιδευτικών, θα εισάγετε μόνο τους εκπαιδευτικούς που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα + τον Δ/τη του σχολείου.
Άλλωστε θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα υποβάλλουν και τα αντίστοιχα Ερωτηματολόγια (εκπαιδευτικές προτάσεις, ψηφιακά σχέδια κλπ).Να τονίσουμε ότι ο ζητούμενος εξοπλισμός στην αίτηση θα πρέπει να συνδέεται με τους εκπαιδευτικούς σκοπούς αξιοποίησής του, δηλαδή το αίτημα για ανανέωση του εξοπλισμού θα πρέπει να συνδέεται άμεσα με τους (εκπαιδευτικούς) τρόπους αξιοποίησής του.
-
-
4ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΚΟΖΑΝΗΣΣτο πτυσσόμενο μενού ειδικοτήτων υπάρχει ΛΑΘΟΣ στα πτυχία της ειδικότητας ΠΕ17.06 το σωστό λεκτικό είναι
ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΤ. ΕΜΠ. Ν. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
και όχι
ΠΕ17.06 ΝΑΥΤ. ΕΜΠ. Ν. ΑΣΕΤΕΜ, ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-
Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
Θα υπάρξει αίτημα να διορθωθεί.
Ωστόσο, όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν αν υπάγονται στην ειδικότητα ΠΕ17.06 ή ΠΕ17.02, οπότε δεν δημιουργείται πρόβλημα.- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις πριν από 7 χρόνια, 12 μήνες από Παναγιώτης Αγγελιδάκης.
-
-
ΤΟΤΣΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣΣτο πεδίο καταχώρησης των εκπ/κών , καταχωρούνται μόνο οι μόνιμοι με οργανική στο σχολείο ή και οι αποσπασμένοι; Με τους αναπληρωτές τι γίνεται; Ευχαριστώ.
-
Καταχωρούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλλουν το τρέχον έτος την εκπαιδευτική τους πρόταση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αν κάποιος αναπληρωτής καθηγητής επιθυμεί να υποβάλλει την πρότασή του λόγω του ότι αξιοποιεί τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει στην προσπάθεια αυτή. Ωστόσο, συνήθως καταχωρούνται μόνιμοι και με οργανική θέση στο σχολείο, ώστε να υπάρχει συνέχεια στην υλοποίηση των προγραμμάτων και των δράσεων.
-
-
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΘΗΡΑΣΑπό ότι κατάλαβα δεν μπορεί να γίνει προσωρινή υποβολή της αίτησης. Ούτε πατώντας το ΥΠΟΒΟΛΗ εμφανίζει μήνυμα επιβεβαίωσης. Το ημερήσιο ΕΠΑΛ Θήρας έχει 6 εργαστήρια διαφόρων ειδικοτήτων και 3 εργαστήρια Πληροφορικής. Κατέγραψα κάποιες (όχι όλες) ανάγκες του σχολείου και πάτησα ΥΠΟΒΟΛΗ και δεν έκανα εκτύπωση.
1) Έχει κλειδώσει η αίτηση;
2) Αν όχι, θα πρέπει να τα ξανακάνω όλα από την αρχή;-
Αναζητήσετε τα στοιχεία της αίτησής σας στην καρτέλα: Το Σχολείο – Πληροφορίες (Α/Α, ζητούμενος εξοπλισμός κλπ). Αν διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης.θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση.
- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις πριν από 7 χρόνια, 11 μήνες από Παναγιώτης Αγγελιδάκης.
-
-
ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥΚαλημέρα σας
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα Δ.ΙΕΚ έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στη διαδικασία. Με τους κωδικούς μας δεν έχουμε καταφέρει να εισέλθουμε στο σύστημα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων-
Η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα ΙΕΚ.
-
-
3ο ΕΚ ΠειραιάΈχουμε αδυναμία αποστολής της αίτησης. Την έχουμε καταγράψει 2 φορές και δεν φεύγει. Μας βγάζει το μήνυμα Failed CSRF check!
Πως να προχωρήσουμε; Θα δοθεί κάποια παράταση έως τη Δευτέρα ώστε ο Server να μην είναι τόσο φορτωμένος και να μπορέσουμε να στείλουμε την νέα μας αίτηση; -
Αννα ΤερζήΣας παρακαλώ να με ενημερώσετε για το πότε είναι η καταλητική ημερομηνία της νέας αίτησης.
Ευχαριστώ
Αννα Τερζή
Υπεύθυνη Τομέα Πληροφορικής
1ο ΕΚ Θεσσαλονίκης -
Λάμπρος ΜπουκουβάλαςΚαλημέρα.
Στην αρχική σελίδα βλέπω τη σύνοψη της αίτησής μας και δίπλα μια ένδειξη σε μπλε ή κόκκινο χρώμα:
μπλε: «Έχει αντικατασταθεί το είδος στη νέα αίτηση»
κόκκινο: «Δεν είναι διαθέσιμο στη νέα αίτηση».Τί ακριβώς σημαίνουν αυτές οι επισημάνσεις;
-
Κατερίνα ΓώγογλουΚαλημέρα,
θα ήθελα να διαγράψω από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου κάποιους συναδέλφους που έχουν συνταξιοδοτηθεί, κάποιους άλλους που δεν ανήκουν στο σχολείο μας πλέον, αλλά κάθε φορά μου βγάζει το μήνυμα SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1451 Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails (edulabs
.tpesurvey
, CONSTRAINTc_fk_tpesurvey_teacher_id
FOREIGN KEY (teacher_id
) REFERENCESteacher
(id
) ON UPDATE CASCADE).
Πως γίνεται να διαγράψω αυτούς τους συναδέλφους που δεν ανήκουν στη δύναμη του σχολείου;
Ευχαριστώ -
ΣυγγραφέαςΔημοσιεύσεις