Γενικά Θέματα

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #220 Απάντηση
  • #284 Απάντηση

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Θα δοθεί δυνατότητα διόρθωσης της αίτησης διότι δεν μου εμφάνιζε σωστά το πλήθος όπως φάνηκε μετά την υποβολή και έχει πάρει λάθος αριθμούς?

    • #689 Απάντηση

      Για τις Σχολικές μονάδες που επιθυμούν να υποβάλλουν για οποιοδήποτε λόγο εκ νέου αίτηση, Θα δοθεί η δυνατότητα επανάληψης υποβολής της αίτησης.

  • #612 Απάντηση

    Παναγιώτης Φλώρος

    Όταν προσπαθώ να μπω στο σύστημα με τους κωδικούς του σχολείου μου βγάζει μήνυμα » Το σχολείο με email mail@1sek-stavroup.thess.sch.gr δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.». Πως γίνεται να διορθωθεί

    • #692 Απάντηση

      Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

      Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.

      Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
      Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.

  • #640 Απάντηση

    Χρήστος Καρακίτσιος

    Παρακαλούμε να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης της αίτησης του σχολείου μου, διότι δεν έχουν συμπληρωθεί όλα τα στοιχεία καθώς και ο απαιτούμενος εξοπλισμός.

    • #690 Απάντηση

      Δεν υπάρχει η δυνατότητα από το σύστημα διόρθωσης της αρχικής αίτησης. Για τις Σχολικές μονάδες που για οποιοδήποτε λόγο επιθυμούν να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση, Θα δοθεί η δυνατότητα επανάληψης υποβολής της αίτησης.

    • #919 Απάντηση

      Παναγιώτης Φλώρος

      Δίνω το ονομα χρήστη και το password με τα οποία μπαίνουμε στο e-mail του σχολείου και παρ’ όλα αυτά δεν μπορώ να συνδεθώ

      • #992 Απάντηση

        Σύμφωνα με τις οδηγίες, θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

        Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.

        Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.
        Αν παραμένει το εν λόγω πρόβλημα, παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε μέσω του φόρουμ.

  • #950 Απάντηση

    Όλγα Τάσση ΠΕ19

    Καλημέρα. Προσπαθούμε από την προηγούμενη εβδομάδα να εισέλθουμε στην εφαρμογή για να καταγράψουμε το σχολείο μας, αλλά δεν ανοίγει. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούμε. Ευχαριστούμε

    • #993 Απάντηση

      Το πρόβλημα «403 error Forbidden
      You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.

  • #952 Απάντηση

    Γώγογλου Αικατερίνη

    Προσπαθώ να μπω στο σύστημα από το Σαββατοκύριακο αλλά μου βγάζει το μήνυμα «Forbidden
    You don’t have permission to access / on this server». Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύστημα; Θα διορθωθεί σύντομα;
    Επειδή υπάρχει πάρα πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει μέχρι τις 8 Απριλίου και το σύστημα δεν είναι διαθέσιμο, μήπως πρέπει να δωθεί παράταση;

    • #990 Απάντηση

      Το πρόβλημα «403 error Forbidden
      You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.

  • #962 Απάντηση

    Νεοχωρίτου Δέσποινα

    Προσπαθούμε να μπούμε στο σύστημα αλλά μας βγάζει το μήνυμα «You don’t have permission to access / on this server».
    Τι πρέπει να κάνουμε για να μπορέσουμε να συνδεθούμε;

    • #988 Απάντηση

      Το πρόβλημα «403 error Forbidden
      You don’t have permission to access / on this server» αποκαταστάθηκε και μπορείτε να συνδεθείτε ξανά.

  • #1083 Απάντηση

    ΕΠΑ.Λ. Αγ. Ι. Ρέντη

    Αγαπητοί Κύριοι, κατά την προσπάθεια εισόδου στην εφαρμογή «Καταγραφή και Αναβάθμιση Ψηφιακών Υποδομών Σχολείων» με τη χρήση των κωδικών του ΠΣ Μyschool εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:

    «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων.
    Για την σύνδεση των σχολικών μονάδων, η σύνδεση πραγματοποιείται μέσω του Κεντρικής Υπηρεσίας Πιστοποίησης χρηστών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, χρησιμοποιώντας τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου.»

    Πρέπει να κάνουμε κάτι με διαφορετικό τρόπο ή είναι πρόβλημα που θα λυθεί από εσάς. Παρακαλώ ενημερώστε μας.
    ΕΠΑ.Λ. Αγ. Ι. Ρέντη

    • #1202 Απάντηση

      Θα πρέπει να καταχωρήσετε το username και το password που έχει η Σχολική σας μονάδα από το ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
      Δεν είναι δυνατή η χρήση των κωδικών από το myschool.
      Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τους κωδικούς σας από το ΠΣΔ, επικοινωνήστε με το ΠΣΔ.

  • #1110 Απάντηση

    ΚΑΡΑΜΠΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ

    Στην καταχώρηση των εκπαιδευτικών πρέπει να εισάγουμε τους αναπληρωτές και τους αποσπασμένους ή όσους είναι μόνιμοι στο σχολείο μας.
    Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

    • #1203 Απάντηση

      Κατά την καταχώρηση των εκπαιδευτικών, θα εισάγετε μόνο τους εκπαιδευτικούς που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα + τον Δ/τη του σχολείου.
      Άλλωστε θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα υποβάλλουν και τα αντίστοιχα Ερωτηματολόγια (εκπαιδευτικές προτάσεις, ψηφιακά σχέδια κλπ).

      Να τονίσουμε ότι ο ζητούμενος εξοπλισμός στην αίτηση θα πρέπει να συνδέεται με τους εκπαιδευτικούς σκοπούς αξιοποίησής του, δηλαδή το αίτημα για ανανέωση του εξοπλισμού θα πρέπει να συνδέεται άμεσα με τους (εκπαιδευτικούς) τρόπους αξιοποίησής του.

  • #1592 Απάντηση

    4ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΚΟΖΑΝΗΣ

    Στο πτυσσόμενο μενού ειδικοτήτων υπάρχει ΛΑΘΟΣ στα πτυχία της ειδικότητας ΠΕ17.06 το σωστό λεκτικό είναι
    ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΤ. ΕΜΠ. Ν. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
    και όχι
    ΠΕ17.06 ΝΑΥΤ. ΕΜΠ. Ν. ΑΣΕΤΕΜ, ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ

    • #1605 Απάντηση

      Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
      Θα υπάρξει αίτημα να διορθωθεί.
      Ωστόσο, όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν αν υπάγονται στην ειδικότητα ΠΕ17.06 ή ΠΕ17.02, οπότε δεν δημιουργείται πρόβλημα.

  • #1645 Απάντηση

    ΤΟΤΣΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Στο πεδίο καταχώρησης των εκπ/κών , καταχωρούνται μόνο οι μόνιμοι με οργανική στο σχολείο ή και οι αποσπασμένοι; Με τους αναπληρωτές τι γίνεται; Ευχαριστώ.

    • #1651 Απάντηση

      Καταχωρούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλλουν το τρέχον έτος την εκπαιδευτική τους πρόταση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αν κάποιος αναπληρωτής καθηγητής επιθυμεί να υποβάλλει την πρότασή του λόγω του ότι αξιοποιεί τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει στην προσπάθεια αυτή. Ωστόσο, συνήθως καταχωρούνται μόνιμοι και με οργανική θέση στο σχολείο, ώστε να υπάρχει συνέχεια στην υλοποίηση των προγραμμάτων και των δράσεων.

  • #1768 Απάντηση

    ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΘΗΡΑΣ

    Από ότι κατάλαβα δεν μπορεί να γίνει προσωρινή υποβολή της αίτησης. Ούτε πατώντας το ΥΠΟΒΟΛΗ εμφανίζει μήνυμα επιβεβαίωσης. Το ημερήσιο ΕΠΑΛ Θήρας έχει 6 εργαστήρια διαφόρων ειδικοτήτων και 3 εργαστήρια Πληροφορικής. Κατέγραψα κάποιες (όχι όλες) ανάγκες του σχολείου και πάτησα ΥΠΟΒΟΛΗ και δεν έκανα εκτύπωση.
    1) Έχει κλειδώσει η αίτηση;
    2) Αν όχι, θα πρέπει να τα ξανακάνω όλα από την αρχή;

    • #1773 Απάντηση

      Αναζητήσετε τα στοιχεία της αίτησής σας στην καρτέλα: Το Σχολείο – Πληροφορίες (Α/Α, ζητούμενος εξοπλισμός κλπ). Αν διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη, έχετε τη δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης.θα ληφθεί υπόψιν η τελευταία σας αίτηση.

  • #1941 Απάντηση

    ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

    Καλημέρα σας
    Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα Δ.ΙΕΚ έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στη διαδικασία. Με τους κωδικούς μας δεν έχουμε καταφέρει να εισέλθουμε στο σύστημα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  • #2036 Απάντηση

    3ο ΕΚ Πειραιά

    Έχουμε αδυναμία αποστολής της αίτησης. Την έχουμε καταγράψει 2 φορές και δεν φεύγει. Μας βγάζει το μήνυμα Failed CSRF check!
    Πως να προχωρήσουμε; Θα δοθεί κάποια παράταση έως τη Δευτέρα ώστε ο Server να μην είναι τόσο φορτωμένος και να μπορέσουμε να στείλουμε την νέα μας αίτηση;

  • #2850 Απάντηση

    Αννα Τερζή

    Σας παρακαλώ να με ενημερώσετε για το πότε είναι η καταλητική ημερομηνία της νέας αίτησης.
    Ευχαριστώ
    Αννα Τερζή
    Υπεύθυνη Τομέα Πληροφορικής
    1ο ΕΚ Θεσσαλονίκης

  • #3126 Απάντηση

    Λάμπρος Μπουκουβάλας

    Καλημέρα.
    Στην αρχική σελίδα βλέπω τη σύνοψη της αίτησής μας και δίπλα μια ένδειξη σε μπλε ή κόκκινο χρώμα:
    μπλε: «Έχει αντικατασταθεί το είδος στη νέα αίτηση»
    κόκκινο: «Δεν είναι διαθέσιμο στη νέα αίτηση».

    Τί ακριβώς σημαίνουν αυτές οι επισημάνσεις;

  • #3170 Απάντηση

    Κατερίνα Γώγογλου

    Καλημέρα,
    θα ήθελα να διαγράψω από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου κάποιους συναδέλφους που έχουν συνταξιοδοτηθεί, κάποιους άλλους που δεν ανήκουν στο σχολείο μας πλέον, αλλά κάθε φορά μου βγάζει το μήνυμα SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1451 Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails (edulabs.tpesurvey, CONSTRAINT c_fk_tpesurvey_teacher_id FOREIGN KEY (teacher_id) REFERENCES teacher (id) ON UPDATE CASCADE).
    Πως γίνεται να διαγράψω αυτούς τους συναδέλφους που δεν ανήκουν στη δύναμη του σχολείου;
    Ευχαριστώ

Απαντήστε σε: Γενικά Θέματα
Οι πληροφορίες σας:




Ακύρωση