Γενικά Θέματα

  • Συγγραφέας
    Δημοσιεύσεις
  • #163 Απάντηση

    Ομάδα διαχείρισης Forum
    Κλειδοκράτορας
  • #292 Απάντηση

    ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

    ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΑ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΝ

    • #882 Απάντηση

      Οι πληροφορίες καταχώρησης δεν χάνονται αφού σε κάθε φάση της εφαρμογής οι πληροφορίες αποθηκεύονται με το πλήκτρο «αποθήκευση». Δοκιμπάστε την εφαρμογή με έναν browser τελευταίας έκδοσης.

  • #346 Απάντηση

    ΒΙΔΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Καλημέρα σας,

    Είχα ξεχάσει να περάσω ένα χώρο με αποτέλεσμα να αποτέλεσμα να έχω κάνει την αίτηση για εξοπλισμό, χωρίς πλέον να έχω την δυνατότητα αφού έχω κάνει την αίτηση να μπορώ να συμπληρώσω και την νέα αίθουσα με τον απαιτούμενο εξοπλισμό.

    Ευχαριστώ

    • #812 Απάντηση

      Παρακαλώ επανυποβάλετε την ερώτησή σας.

      • #1840 Απάντηση

        ΦΟΥΝΤΑ ΜΑΡΙΑ

        ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ, ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
        ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ.

  • #387 Απάντηση

    Χριστίνα Χιονίδου (Πληροφορικός)

    Καλημέρα σας,
    Δεν μπορώ να συνδεθώ καθόλου στο http://edulabs.minedu.gov.gr, ενώ χρησιμοποιώ τον σωστό κωδικό του σχολείου.

  • #395 Απάντηση

    Παντελίδης Γεώργιος

    Υπέβαλα την αίτηση χωρίς να συμπληρώσω τα σχόλια στο κάτω μέρος, νομίζοντας ότι θα αποθηκευθεί προσωρινά όπως όλες οι άλλες εργασίες του ιστότοπου και την υπέβαλα με αποτέλεσμα να μη μπορώ να συμπληρώσω τα απαραίτητα σχόλια. Πως γίνεται να υποβληθεί εκ νέου η αίτηση με τις απαραίτητες συμπληρώσεις. Θεωρώ ότι θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να κάνει προσωρινή αποθήκευση όπως και στα υπόλοιπα πεδία.

    • #813 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #401 Απάντηση

    ΕΛΠΙΔΑ ΔΟΥΜΑ

    Παρακαλούμε όπως μας βοηθήσετε στην είσοδο μας στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/.Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε είναι αυτά του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός) αλλά παρουσιάζεται στην οθόνη ένα μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.Δεν καταλαβαίνουμε. Χρησιμοποιούμε τον επίσημο λογαριασμό του σχολείου.Γιατί συμβαίνει αυτό?

    • #651 Απάντηση

      1o Δημοτικό σχολείο Κερατέας

      Προσπαθούμε να συνδεθούμε στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός).
      Μας εμφανίζει όμως το εξής μήνυμα «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout»

      Τι πρέπει να κάνουμε;

    • #814 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #459 Απάντηση

    Ίτσκος Γρηγόρης

    Προσπάθησα να συνδεθώ με τα στοιχεία του σχολείου αλλά παρουσιάζεται στην οθόνη ένα μήνυμα που αναφέρει πως «το σχολείο με κωδικό 9160026 δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ». Δοκίμασα αρκετές φορές και μου δείχνει το ίδιο μήνυμα. Γιατί συμβαίνει αυτό;

    • #815 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #489 Απάντηση

    ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • #816 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #587 Απάντηση

    leabgayg

    -1); waitfor delay ‘0:0:8’ —

  • #609 Απάντηση

    ΚΑΡΤΣΕΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

    Καλημέρα!
    Προσπαθώ να συνδεθώ στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός), ωστόσο παρουσιάζεται στην οθόνη ένα μήνυμα που αναφέρει πως επιτρέπεται η είσοδος μόνο για επίσημους λογαριασμούς σχολείων με την ένδειξη SSO Logout.Γιατί συμβαίνει αυτό?

    • #817 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #610 Απάντηση

    Tζάνα Ελένη

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • #818 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #622 Απάντηση

    ΟΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΟΣΜΑΝ

    A problem occured fetching school data. SSO Logout
    Το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται όταν προσπαθώ να συνδεθώ με τον επίσημο λογαριαμό του σχολείου μας στο ΠΣΔ. Παρακαλώ να μας βοηθήσετε

    • #819 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #657 Απάντηση

    1o Δημοτικό σχολείο Κερατέας

    Προσπαθούμε να συνδεθούμε στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/ αλλά μας εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα. «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout».
    Τι πρέπει να κάνουμε;

    • #883 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #697 Απάντηση

    Μαρία Δελημπαλτά

    Με ποιούς κωδικούς θα εισέλθω στο σύστημα διότι οι κωδικοί του webmail και του myschool δεν με συνδέουν

    • #820 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool. Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181 , β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password.

  • #867 Απάντηση

    Σκούρα Χαρούλα

    Σας παρακαλώ θα ήθελα να μάθω το εξής:
    Συμμετέχοντας στη δράση για την ψηφιακή αναβάθμιση του Νηπιαγωγείου μας ποιές είναι οι υποχρεώσεις μας ως εκπαιδευτικοί και ως σχολική μονάδα;
    Σκούρα Χαρούλα Νηπιαγωγός στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πέτα Άρτας

    • #884 Απάντηση

      Η υποχρέωσή σας είναι να χρησιμοποιήσετε τον εξοπλισμό που θα παραλάβετε υλοποιώντας όσα περιγράφετε στην αίτησή σας.

  • #869 Απάντηση

    4ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδος

    Έχουμε συνδεθεί κανονικά με τα στοιχεία του σχολείου μας αλλά στην καρτέλα ΣΧΟΛΕΙΟ, δεν ανοίγει το εικονίδιο καταχώριση, για κανένα πεδίο.
    Επίσης, είναι δυνατή η μερική αποθήκευση των στοιχείων και η ολοκλήρωση υποβολής της αίτησης σε άλλο χρόνο; ή χάνονται τα δεδομένα;

    • #890 Απάντηση

      Στη καταχώρηση του εξοπλισμού, εμφανίζονται μόνο οι χώροι για τους οποίους δεν έχει δηλωθεί το «Δημιουργία νέου χώρου» (επιλογή checkbox στη φόρμα του χώρου). Ο εξοπλισμός αφορά μόνο τους υπάρχοντες χώρους.
      Αν έχετε επιλέξει το «Δημιουργία νέου χώρου» σε όλους τους χώρους, δεν θα εμφανίζεται κανένας, αφού πρόκειται για χώρο που θα δημιουργηθεί και ο οποίος δεν έχει εξοπλισμό ακόμα.
      Να χρησιμοποιείτε browsers τελευταίων εκδόσεων

      Τέλος, όσον αφορά στη δεύτερη ερώτηση θα πρέπει η εφαρμογή να διατηρεί ότι στοιχεία αποθηκεύετε από το πλήκτρο «αποθήκευση», έτσι ώστε να μπορείτε να τη συνεχίσετε στο μέλλον.

  • #921 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    Καλησπέρα σας. Ενώ την Παρασκευή μπήκα κανονικά, εδώ και δύο ώρες προσπαθώ να μπω στον ιστότοπο http://edulabs.minedu.gov.gr/, αλλά μου βγάζει το εξής μήνυμα:

    «Forbidden

    You don’t have permission to access / on this server.»

    Τι να κάνω;

  • #922 Απάντηση

    Πετρακάκης Πέτρος

    Τις τελευταίες 24 ώρες, όταν προσπαθώ να εισέλθω στην πλατφόρμα:(http://edulabs.minedu.gov.gr), παίρνω το μήνυμα: Slim Application Error – A website error has occurred. Sorry for the temporary inconvenience. Το πρόβλημα είναι δικό σας ή εγώ δεν κάνω κάτι σωστά;

  • #923 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    Τώρα μου βγάζει αυτό…»Slim Application Error
    A website error has occurred. Sorry for the temporary inconvenience.»

  • #926 Απάντηση

    Χαράλαμπος

    Προσπαθούμε να συνδεθούμε στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός).
    Μας εμφανίζει όμως το εξής μήνυμα «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout»

    Τι πρέπει να κάνουμε;

    • #1556 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

  • #928 Απάντηση

    Ξένια Ζαχαριάδου

    Καλημέρα σας,
    προσπαθώ να μπω στο σύστημα αλλά με ενημερώνει πατώντας το link πως δεν έχω άδεια πρόσβασης…

  • #930 Απάντηση

    ΕΛΕΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

    ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Η ΜΟΝΟ ΜΟΝΙΜΟΙ?

  • #949 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    Δεν έχω ακόμα πρόσβαση στη σελίδα…μου βγάζει τα ίδια μηνύματα…Μπορείτε να με βοηθήσετε να μπω;

  • #953 Απάντηση

    Ψαρουδάκης Εμμανουήλ

    Κατά την προσπάθεια εισόδου εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

    Forbidden

    You don’t have permission to access / on this server.

  • #954 Απάντηση

    Παπαγεωργίου Αναστασία (ΠΕ19)

    Το ίδιο πρόβλημα με τον παραπάνω χρήστη:

    Κατά την προσπάθεια εισόδου (όχι login, απλά να εμφανιστεί η σελίδα) εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

    Forbidden

    You don’t have permission to access /school on this server.

  • #955 Απάντηση

    Ανδρεου Ξενια

    Χρησιμοποιούμε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool αλλά η σύνδεση είναι αδύνατη.

    Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για το εαν πρόκειται για κάποιο προβλημα που θα λυθεί ή αν θα πρέπει να ακολουθήσουμε καποιες αλλες διαδικασίες έτσι ώστε να προλάβουμε την καταληκτική ημερομηνια των αιτήσεων;

    • #1557 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #957 Απάντηση

    ΚΑΛΛΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

    Κατά την προσπάθεια εισόδου εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

    Forbidden

    You don’t have permission to access / on this server.

  • #968 Απάντηση

    1o Δημοτικό σχολείο Κερατέας

    Κι εμείς χρησιμοποιούμε με τους κωδικούς του ΠΣΔ και ΟΧΙ του Myschool αλλά η σύνδεση είναι αδύνατη.

    Το ελέγξαμε και με αυτούς τους κωδικούς συνδεόμαστε στο ΠΣΔ από τη σελίδα του.

    • #1558 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #970 Απάντηση

    10ο Δ. Σ. ΣΥΚΕΩΝ

    ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΑ 10 ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ», ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 11ο ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ.
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

    • #1659 Απάντηση

      Σε δοκιμές που πραγματοποιήσαμε στο σύστημα, δεν παρουσιάστηκε τέτοιος περιορισμός. Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε κάποιον άλλο browser τελευταίας τεχνολογίας.

  • #971 Απάντηση

    9ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ

    Χρησιμοποιούμε τους κωδικούς του ΠΣΔ αλλά η σύνδεση είναι αδύνατη! Τι πρέπει να κάνουμε;

    • #1560 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #972 Απάντηση

    Δημοτικό Σχολείο Νέας Σάντας Κιλκίς – Αμοιρίδης Βασίλης

    Προσπαθούμε να συνδεθούμε στη σελίδα http://edulabs.minedu.gov.gr/ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του πανελλήνιου σχολικού δικτύου (όνομα χρήστη και κωδικός).
    Μας εμφανίζει όμως το εξής μήνυμα «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. SSO Logout»

    Τι πρέπει να κάνουμε;
    Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για το εάν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα που θα λυθεί ή αν θα πρέπει να ακολουθήσουμε κάποιες άλλες διαδικασίες έτσι ώστε να προλάβουμε την καταληκτική ημερομηνία των αιτήσεων;

    • #1566 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #985 Απάντηση

    ΕΛΕΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

    ΣΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΕ ΔΗΜΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ?

  • #1035 Απάντηση

    Γεώργιος Φλεμοτόμος

    Καλημέρα σας,

    Προσπαθώ συνεχώς να μπω με τους κωδικούς του Π.Σ.Δ. στη φόρμα και δυστυχώς δεν μπαίνει.

    • #1563 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού.

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #1062 Απάντηση

    MAΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ ΘΕΟΧΑΝΘΗ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ

  • #1063 Απάντηση

    ΙΩΣΗΦΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΑΜΑΡΗ

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΝΔΕΘΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Ι.Μ. ΠΑΛΑΜΑΡΗ

    • #1649 Απάντηση

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr,

      Τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. »
      – Λύση: Πρέπει να αποσυνδεθείτε από το http://sso.sch.gr/ και να συνδεθείτε εκ νέου με τον επίσημο λογαριασμό της σχολικής μονάδας σας.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Το σχολείο με email %s δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.» ή
      «Το σχολείο με κωδικό %s δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»,
      κανονικά αυτά δεν θα έπρεπε να παρουσιαστούν.
      Στις δύο αυτές περιπτώσεις και μόνο, σας παρακαλούμε, να μας στείλετε μέσω του φόρουμ τον κωδικό υπουργείου του σχολείου ή το username του για περαιτέρω διερεύνηση.

      Υπενθυμίζουμε ότι οι κωδικοί που θα χρησιμοποιήσετε θα είναι από το ΠΣΔ (και όχι από το myschool).

  • #1070 Απάντηση

    ΣΑΒΒΙΝΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

    Καλημέρα σας, προσπαθώ και εγώ να μπω με τους κωδικούς του σχολείου, από τον η/υ στο σχολείο και δυστυχώς μου δίνει μήνυμα αδυναμίας σύνδεσης με τη δικαιολογία πως μόνο τα πιστοποιημένα σχολεία μπορούν να μπουν. εφόσον έχουμε κωδικούς και καθημερινά εργαζόμαστε στο sch.gr τί είδους πιστοποίηση θέλει?
    ευχαριστώ

    • #1660 Απάντηση

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr,

      Τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. »
      – Λύση: Πρέπει να αποσυνδεθείτε από το http://sso.sch.gr/ και να συνδεθείτε εκ νέου με τον επίσημο λογαριασμό της σχολικής μονάδας σας.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Το σχολείο με email %s δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.» ή
      «Το σχολείο με κωδικό %s δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»,
      κανονικά αυτά δεν θα έπρεπε να παρουσιαστούν.
      Στις δύο αυτές περιπτώσεις και μόνο, σας παρακαλούμε, να μας στείλετε μέσω του φόρουμ τον κωδικό υπουργείου του σχολείου ή το username του για περαιτέρω διερεύνηση.

  • #1077 Απάντηση

    Ελένη Καράμπελα

    Εάν υποβάλλω τη φόρμα μπορώ να κάνω αλλαγές εκ των υστέρων; π.χ. να προσθέσω επιπλέον εξοπλισμό ή να συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια των εκπαιδευτικών;

    • #1661 Απάντηση

      Τροποποίηση της αίτησης δεν μπορεί να γίνει, δυνατή είναι μόνο υποβολή νέας αίτησης και θα ληφθεί υπόψη η τελευταία.

  • #1082 Απάντηση

    ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΊΤΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ,ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ? ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΚΤΙΡΙΟ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΥΤΗ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ…

    • #1911 Απάντηση

      Καταχωρίστε αυτά που θα έχετε το νέο σχολικό έτος.
      Για να εξοπλίσετε την αίθουσα, κάντε αίτηση δηλώνοντας τον εξοπλισμό που χρειάζεστε.

  • #1085 Απάντηση

    ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥΛΙΟΥ

    Γεια σας. Πηγαίνω να καταγράψω τον εξοπλισμό και το πεδίο «Χώρος» δεν αφήνει δυνατότητα επιλογής και δεν μπορώ να πατήσω αποθήκευση μιας και είναι απαραίτητο.

    • #1789 Απάντηση

      Στη καταχώρηση του εξοπλισμού, εμφανίζονται μόνο οι χώροι για τους οποίους δεν έχει δηλωθεί το «Δημιουργία νέου χώρου» (επιλογή checkbox στη φόρμα του χώρου). Ο εξοπλισμός αφορά μόνο τους υπάρχοντες χώρους.
      Αν έχετε επιλέξει το «Δημιουργία νέου χώρου» σε όλους τους χώρους, δεν θα εμφανίζεται κανένας, αφού πρόκειται για χώρο που θα δημιουργηθεί και ο οποίος δεν έχει εξοπλισμό ακόμα.
      Να χρησιμοποιείτε browsers τελευταίων εκδόσεων

  • #1160 Απάντηση

    Ίτσκος Γρηγόρης

    Παρ όλες τις προσπάθειες για σύνδεση το πρόβλημα συνεχίζει.
    «Το σχολείο με κωδικό %s δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»
    το σχολείο έχει username: dimvergin
    Πρέπει να υπάρχει πρόβλημα με τους κωδικούς των σχολείων γιατί εμφανίζει δυο επωνυμίες
    ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΤΙΤΣΙΩΝ ΒΕΡΓΙΝΑΣ
    ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ

  • #1262 Απάντηση

    ΕΛΕΝΗ ΠΡΙΤΣΑ

    Καλησπέρα σας!
    Ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:
    Το Σχολείο μου είναι Συστεγαζόμενο με το 1ο 12/θέσιο Δημ. Σχ. Καρδίτσας. Σε πρόσφατη καταγραφή της Κτηριακής και Τεχνολογικής Υποδομής που μας ζητήθηκε απο το ΥΠΕΠΘ, η αίθουσα Η/Υ δηλώθηκε απο το συστεγαζόμενο, χρησιμοποιείται όμως απο κοινού. Άρα εμείς θα δηλώσουμε ότι δεν έχουμε εργαστήριο?Υπάρχει κάποιο αντίστοιχο πεδίο όπου θα δηλώσουμε ότι συστεγαζόμαστε?
    Σας ευχαριστώ!
    Ελένη Πρίτσα
    Δ/ντρια 12ου Δημ. Σχ. Καρδίτσας

    • #1914 Απάντηση

      Να δηλώσετε το εργαστήριο ως χώρο και επιπλέον, στην αίτησή σας να αναφέρετε στο πεδίο «Σχόλια/Παρατηρήσεις» ότι το εργαστήριο είναι συν-χρησιμοποιούμενο με το άλλο σχολείο.

  • #1265 Απάντηση

    Αναστασία Τσαλκιτζή

    Στους εκπαιδευτικούς θα δηλωθεί και η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός του σχολείου;

  • #1355 Απάντηση

    Αναστασία Γκιόκα

    Καλή σας ημέρα και καλό μήνα

    Συμπλήρωσα ότι θεωρούμε ότι απαιτούνται στη σχολική μας μονάδα -είναι αυτό η αίτηση;-
    πριν κάνω καταγραφή των υπαρχουσών δομών.
    Πώς θα μπορέσω να ολοκληρώσω τη διαδικασία
    Δε μου επιτρέπει την είσοδο, όταν προσπαθώ

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Κλαή συνέχεια

    Αναστασία Γκιόκα

    • #1674 Απάντηση

      Στην καρτέλα «Το Σχολείο» καταγράφετε το ήδη υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή. Για να υποβάλετε την αίτησή σας πηγαίνετε στην καρτέλα «Αίτηση» συμπληρώνετε τον νέο εξοπλισμό που επιθυμείτε και πατάτε Υποβολή.

  • #1371 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    Να σας ρωτήσω κάτι.Καταχώρησα την αίτησή μου, αλλά στην αιτιολογία χρήσης σε κάθε ένα είχα γράψει περισσότερα και τα έχει κόψει στο τελικό PDF που πρόκειται να εκτυπώσουμε. Το σύστημα πήρε όσα έγραψα ή πρέπει να τα ξαναγράψω ή υπάρχει περιορισμένος αριθμός γραμμάτων και πρέπει να τα συμπυκνώσω;Ευχαριστώ.

  • #1374 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ…Αν δεν τα δέχεται η φόρμα μπορώ να τα στείλω σε κάποιο e-mail ως συνημμένο κείμενο στην αίτηση, λέγοντας το σχολείο και τον αριθμό της αίτησης; Ευχαριστώ.

  • #1508 Απάντηση

    Γαλατιανή Γαλουζή

    Να σας ρωτήσω κάτι.Καταχώρησα την αίτησή μου, αλλά στην αιτιολογία χρήσης σε κάθε ένα είχα γράψει περισσότερα και τα έχει κόψει στο τελικό PDF που πρόκειται να εκτυπώσουμε. Το σύστημα πήρε όσα έγραψα ή πρέπει να τα ξαναγράψω ή υπάρχει περιορισμένος αριθμός γραμμάτων και πρέπει να τα συμπυκνώσω;Αν δεν τα δέχεται η φόρμα μπορώ να τα στείλω σε κάποιο e-mail ως συνημμένο κείμενο στην αίτηση, λέγοντας το σχολείο και τον αριθμό της αίτησης; Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε, για να ξέρω τι να κάνω…Ευχαριστώ

  • #1621 Απάντηση

    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Η ΤΑΜΠΕΛΑ: Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων.
    ΔΕΝ ΜΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ sch.gr
    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ?

    • #1671 Απάντηση

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr,

      Τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο για τους επίσημους λογαριασμούς σχολείων. »
      – Λύση: Πρέπει να αποσυνδεθείτε από το http://sso.sch.gr/ και να συνδεθείτε εκ νέου με τον επίσημο λογαριασμό της σχολικής μονάδας σας.

      Αν επιστρέφετε στην εφαρμογή edulabs και σας εμφανίζει εκεί το μήνυμα:
      «Το σχολείο με email %s δεν βρέθηκε στο Κατάλογο του ΠΣΔ.» ή
      «Το σχολείο με κωδικό %s δεν βρέθηκε στο Μητρώο Μονάδων του ΠΣΔ.»,
      κανονικά αυτά δεν θα έπρεπε να παρουσιαστούν.
      Στις δύο αυτές περιπτώσεις και μόνο, σας παρακαλούμε, να μας στείλετε μέσω του φόρουμ τον κωδικό υπουργείου του σχολείου ή το username του για περαιτέρω διερεύνηση.

  • #1707 Απάντηση

    Δέσποινα Κουλουμπού

    Κατά λάθος υπέβαλα δυο αιτήσεις. Θέλω να συμμετέχει το σχολείο μου στη διαδικασία μόνο με την αίτηση με αρ. 2584/ 5-4-16. Είναι αυτό δυνατό;

    • #1797 Απάντηση

      Θα ληφθεί υπόψη μόνο η τελευταία χρονικά αίτηση. Τα στοιχεία της τελευταία χρονικά αίτησης που έχετε υποβάλει φαίνονται στην καρτέλα «Το σχολείο» -> «Πληροφορίες» -> «Στοιχεία αίτησης».
      Αν θέλετε να ληφθεί υπόψη άλλη αίτηση, θα πρέπει να υποβάλετε νέα αίτηση.

  • #1737 Απάντηση

    Μπουρνουξούζη Μαργαρίτα

    Καλημέρα σας. Προσπαθώ να μπω στον δικτυακό τόπο http://edulabs.minedu.gov.gr με τους κωδικούς του σχολείου μου και δεν μπορώ. Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί;

    • #1801 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ (όχι του Myschool) της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού .

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #1770 Απάντηση

    Σιαμάγκας Δημήτριος 18ο Σερρών

    Στην καρτέλα ΧΩΡΟΣ δεν δίνει επιλογές ούτε επιτρέπει να εισάγουμε κείμενο , παρά ταύτα απαιτείται η συμπλήρωση της καρτέλας.

    • #1791 Απάντηση

      Στη καταχώρηση του εξοπλισμού, εμφανίζονται μόνο οι χώροι για τους οποίους δεν έχει δηλωθεί το «Δημιουργία νέου χώρου» (επιλογή checkbox στη φόρμα του χώρου). Ο εξοπλισμός αφορά μόνο τους υπάρχοντες χώρους.
      Αν έχετε επιλέξει το «Δημιουργία νέου χώρου» σε όλους τους χώρους, δεν θα εμφανίζεται κανένας, αφού πρόκειται για χώρο που θα δημιουργηθεί και ο οποίος δεν έχει εξοπλισμό ακόμα.
      Να χρησιμοποιείτε browsers τελευταίων εκδόσεων

  • #1781 Απάντηση

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

    Προσπαθώ να συνδεθώ με την εφαρμογή και δεν μου το επιτρέπει. Το username και ο κωδικός είναι σωστά, όπως με πληροφόρησε το ΙΤΙΕ Διόφαντος. Τι πρέπει να κάνω;

    • #1802 Απάντηση

      Θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του ΠΣΔ (όχι του Myschool) της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και όχι μεμονωμένου εκπαιδευτικού .

      Αν το πρόβλημα μη συνδεσιμότητας αφορά το sso, δηλαδή, σας απορρίπτει το σύστημα sso.sch.gr, τότε, τα συνθηματικά που χρησιμοποιείτε δεν είναι τα σωστά και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την ανάκτησή τους.

      Για ανάκτηση των κωδικών σας από το το ΠΣΔ μπορείτε να α) επικοινωνήσετε με το ΠΣΔ στο 8011180181, β) Να επικοινωνήσετε με το ΑΕΙ/ΤΕΙ φορέα του ΠΣΔ της περιοχής σας που σας υποστηρίζει και γ) από το δικτυακό τόπο του ΠΣΔ στο URL http://www.sch.gr/password

  • #1836 Απάντηση

    12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

    ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΑΜΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΛΑΜΕ ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

    • #1922 Απάντηση

      Αναζητείστε στην καρτέλα ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ τα στοιχεία αίτησης. Αν δεν υπάρχουν στοιχεία ανάλογα με τις προσδοκίες σας, τότε προσπαθήστε ξανά να υποβάλετε την αίτησή σας.

  • #1868 Απάντηση

    Μαρκοδημητράκης Νίκος

    Καταχώρησα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που απαιτούνταν στην αίτηση, αλλά όταν πάτησα υποβολή, αυτή δεν αποθηκεύτηκε. Γιατί;

    • #1919 Απάντηση

      Εννοείτε ότι δεν μπορείτε να υποβάλετε την αίτηση κατά τη στιγμή που πατάτε το κουμπί ΥΠΟΒΟΛΗ? Αν, ναι, τότε αναζητείστε στην καρτέλα ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ τα στοιχεία αίτησης. Αν δεν υπάρχουν στοιχεία ανάλογα με τις προσδοκίες σας, τότε προσπαθήστε ξανά να υποβάλετε την αίτησή σας.

  • #1869 Απάντηση

    ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • #1944 Απάντηση

    vasiliki kasioni

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ….
    ΘΑ ΗΘΛΕΝΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ…
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ??? ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ RAM???
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • #2001 Απάντηση

      Στην καταχώρηση των ήδη υπαρχόντων συστημάτων καταχωρείτε τους υπολογιστές ως σταθμούς εργασίας και όχι μεμονωμένα περιφερειακά ή υποσυστήματα.
      Παράταση στην υποβολή δεν θα δοθεί.

  • #1953 Απάντηση

    7o Δ.Σ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

    Καλησπέρα,
    Οι πληροφορίες του τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου που είχαν καταγραφεί το 2014 στο εθνικό κτηματολόγιο έχουν περαστεί αυτόματα στο σύστημα ή καλούμαστε να κάνουμε κάποια ενέργεια γι΄ αυτό;

    • #2007 Απάντηση

      Ό,τι έχει καταχωρηθεί στο inventory περνάει αυτόματα στο edulabs λόγω της διαλειτουργικότητας των δύο εφαρμογών. Σε περίπτωση που δεν εμφανίζονται στο edulabs (στην καρτέλα «Το σχολείο» -> «Χώροι») οι υποδομές του σχολείου που έχουν περαστεί στο inventory, προτείνουμε να ενημερώσετε απ’ ευθείας την εφαρμογή edulabs με τον ήδη υπάρχοντα ψηφιακό εξοπλισμό του σχολείου.

  • #2019 Απάντηση

    Ντόκος Ιωάννης

    Προς τον υπεύθυνο του προγράμματος

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από το σχολείο μας προσπαθήσαμε τρεις φορές να υποβάλουμε την αίτηση και αποτύχαμε γιατί το σύστημα μας πέταξε έξω. Χρειαστήκαμε αρκετές ώρες περίπου να περάσουμε τα δεδομένα από την αρχή, διότι δεν υπήρξε η πρόβλεψη της αποθήκευσης της δήλωσης και τελικά δήλωση δεν υποβλήθηκε. Νομίζω ότι η πλατφόρμα και η όλη προσπάθεια έγινε με μεγάλη προχειρότητα και έτσι ταλαιπωρούμαστε χωρίς λόγο.
    Ευχαριστώ

  • #2097 Απάντηση

    Δανάη Χαλυβοπούλου

    Καλησπέρα,είμαστε από το 2ο Δ.Σ. Κρηνίδων με κωδικό υπουργείου 9210163 και μπαίνοντας στην καρτέλα «ανοικτά δεδομένα» διαπιστώσαμε ότι αντί να ληφθεί υπόψη η τελευταία αίτηση που κάναμε με Α/Α 3584 και ημερομηνία υποβολής 6/4/2016 ελήφθη υπόψη η αίτηση με Α/Α 3467 η οποία είχε υποβληθεί πιο μπροστά εκ παραδρομής την ίδια μέρα.
    Παρακαλούμε πολύ να διορθώσετε το λάθος.

  • #2100 Απάντηση

    123ο ΔΣ Αθηνών – Κινικλής Γιάννης

    Καλημέρα,είμαστε από το 123ο Δ.Σ. Αθηνώ,με κωδικό υπουργείου 9050898 και μπαίνοντας στην καρτέλα «ανοικτά δεδομένα» διαπιστώσαμε ότι αντί να ληφθεί υπόψη η τελευταία αίτηση που κάναμε με Α/Α 6546 και ημερομηνία υποβολής 8/4/2016 ελήφθη υπόψη η αίτηση με Α/Α 5758 η οποία είχε υποβληθεί πιο μπροστά εκ παραδρομής την ίδια μέρα.
    Παρακαλούμε πολύ να διορθώσετε το λάθος.
    .

  • #2623 Απάντηση

    Ιωάννης Καραλάκος

    Καλησπέρα. Θα υπάρξει κάποια ενημέρωση για την πορεία της εξέτασης των αιτήσεων; Υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα; Πώς θα ενημερωθούμε αν επιλεχθούμε για αναβάθμιση;

  • #2761 Απάντηση

    Κλωτσοτύρας Δημήτρης

    Έχουμε καταθέσει την αίτησή μας πριν τις 8 Απριλίου 2016 (λήξη Α΄ φάσης κατάθεσης) αλλά δεν έχουμε λάβει κάποια ενημέρωση από τότε.
    Επειδή πρέπει άμεσα να σχεδιάσουμε τις παρεμβάσεις μας στις τεχνολογικές υποδομές για το σχολικό έτος 2016-17, μήπως είναι δυνατόν να υπάρξει μια ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα της συγκεκριμένης δράσης;

    • #3127 Απάντηση

      Δημοτικό Σχολείο Σημάντρων

      Έχουμε καταθέσει την αίτησή μας πριν τις 8 Απριλίου 2016 (λήξη Α΄ φάσης κατάθεσης).Σϋμφωνα το αρίθμ. 166924/ΓΔ4/ 10/10/2016, Θέμα: «Ψηφιακός Εξοπλισμός Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», πρέπει να γίνει υποβολή νέας αίτησης ή ισχύει η παλιά…;

  • #3115 Απάντηση

    Δημοτικό Καμαρών

    Γιατί τα παιδιά από τα ολιγοθέσια Δημοτικά είναι εκτός;

    • #3128 Απάντηση

      Πατραμάνη Παρασκευή

      Πρέπει να καταθέσουμε νέα αίτηση ή ισχύει αυτή του προηγούμενου σχολικού έτους;

  • #3125 Απάντηση

    1ο 7/θέσιο Δ.Σ. Τυμπακίου

    Προσπαθώ να διαγράψω τους εκπαιδευτικούς που είχαμε πέρυσι στο σχολείο αλλά δεν μπορώ. Πατάω τη διαγραφή αλλά δεν κάνει τίποτα… Πώς μπορώ να τους διαγράψω;

  • #4271 Απάντηση

    Καρβούνη Βασιλική

    Πρέπει να καταθέσουμε νέα αίτηση ή ισχύει αυτή του προηγούμενου σχολικού έτους; Επίσης, πως μπορώ να τυπώσω την περσινή αίτηση;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Καρβούνη Βασιλική
    Καθηγήτρια Πληροφορικής

Απαντήστε σε: Γενικά Θέματα
Οι πληροφορίες σας: